![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har en ny Gateway bærbar med Vista Basic. Please rådgive, hvad fri-WARE firewalls og ani-virus-programmer er kompatible. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| For anti-virus få avast, det er gratis og er sandsynligvis den bedste tilgængelige, herunder betalt stuff.
| |||
| |||
| Tak for dit svar. Jeg bruger avast på min XP desktop ..... men jeg troede, der var kompatibilitetsproblemer med Vista og visse firewalls ... Zone Alarm (?). |
|
| |||
| |||
| Jeg kører det med Vista og har ingen problemer. |
|
| |||
| |||
| Hvilken firewall bruger du???? Skål! |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke køre en som jeg har en hardware firewall i min router. Men hvis jeg skulle anbefale en det Wold være Comodo Firewall. http://www.personalfirewall.comodo.com/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| alt, hvad jeg har, er vista og avast,
| |||
| |||
| De ting med Windows indbyggede firewall er, at det er ikke bi-directional. Det blokerer indgående trafik meget godt. Men hvis noget ikke komme ind, som vi alle ved, der sker, er der intet i stedet for at stoppe udgående trafik. Derfor tredjepart firewalls rådes til at bruge. Se Microsofts artikel om dette. Hvorfor skulle jeg overveje en tredjepart firewall? |
|
| |||
| |||
| cheers kammerat! |