![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on uusi Gateway laptop with Vista Basic. Ole hyvä ja neuvoo, mitä vapaa-ware palomuurien ja ani-virus ohjelmat ovat yhteensopivia. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anti-virus saada Avast, se on ilmainen ja se on todennäköisesti paras saatavilla, mukaan lukien maksetaan kamaa.
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta. Olen käyttänyt Avast minun XP työpöydän ..... mutta ajattelin oli yhteensopivuusongelmista with Vista ja tiettyjen palomuurien ... Zone Alarm (?). |
|
| |||
| |||
| I run it with Vista ja joilla ei ole ongelmia. |
|
| |||
| |||
| Mitä palomuuria käytät?? Hurraa! |
|
| |||
| |||
| En suorittaa yhden olen laitteisto palomuuri minun reititintä. Mutta jos minun pitäisi suositella yhtä se Wold on Comodo Firewall. http://www.personalfirewall.comodo.com/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| minulla on vain näköala ja avast,
| |||
| |||
| Asia kanssa Windows rakennettu palomuuri on, että se on ei bi-directional. Se estää liikenteen hyvin. Mutta jos jotain ei saada, jota me kaikki tiedämme, tapahtuu, ei ole mitään paikka lopettaa lähtevän liikenteen. Siksi kolmannen osapuolen palomuurit on suositeltavaa käyttää. Katso Microsofts artikkeli tästä. Miksi pidän kolmasosaa osapuolen palomuuri? |
|
| |||
| |||
| cheers kaveri! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows 7 ja BT broadband Internet Security Suite-yhteensopivuus | Mike0001 | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 23 lokakuu 2009 02:47 |
| Mikä Photo Suite ????? | liman | Multimedia & Codecs | 5 | 13th Apr 2009 03:15 |
| Internet Security Suite neuvoja | lurcherlad | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 18th Feb 2009 01:55 |
| Nokia PC Suite on perseestä | Mike0001 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 9. marraskuu 2008 09:56 |
| Software luoda mp3: n päättyvien | 9ashes | Multimedia & Codecs | 7 | 9. toukokuuta 2007 08:51 |
| Thread Tools | |
| |