![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een nieuwe Gateway laptop met Vista Basic. Gelieve adviseren wat free-ware firewalls en ani-virus programma's compatibel zijn. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor anti-virus Avast krijgen, het is gratis en is waarschijnlijk de beste beschikbare, inclusief de betaalde spullen.
| |||
| |||
| Bedankt voor uw antwoord. Ik gebruik Avast op mijn XP desktop ..... maar ik dacht dat er compatibiliteitsproblemen zijn met Vista en bepaalde firewalls ... Zone Alarm (?). |
|
| |||
| |||
| Ik draaien met Vista en heb geen problemen. |
|
| |||
| |||
| Welke firewall gebruik je?? Sante! |
|
| |||
| |||
| Niet dat ik een zo heb ik een hardware firewall in mijn router. Maar als ik het aan te bevelen een Wold worden Comodo Firewall. http://www.personalfirewall.comodo.com/ |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| alles wat ik heb is Vista en avast,
| |||
| |||
| Het ding met de Windows ingebouwde firewall is dat het niet bi-directioneel. Het blokkeert inkomend verkeer erg goed. Maar als er iets gaat krijgen, dat weten we allemaal gebeurt, is er niets in de plaats te stoppen uitgaand verkeer. Daarom derde firewalls wordt geadviseerd gebruik te maken. Zie Microsoft artikel over dit. Waarom zou ik overwegen een derde partij firewall? |
|
| |||
| |||
| Cheers buddy! |