![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Java blev tilbyder Google Toolbar som en "crapware" add-on til installer. Ser ud til, at de har skiftet til Microsoft nu. Microsoft Live Search-Powered Toolbar som en del af Java Runtime Environment Søg distribution deal udvider utilgængeligt for Microsoft Live Search via brugerdefinerede MSN Toolbar. Java-websted Redmond, Wash - Nov 10, 2008 -- Microsoft Corp dag annonceret en søgning distribution behandle Sun Microsystems Inc. at tilbyde MSN Toolbar, som drives af Microsoft Live Search, at USA-baserede Internet Explorer brugere, når de hente Java ™ Runtime Environment (JRE ™) med virkning fra den dag . Gennem denne aftale, Internet Explorer-brugere downloade Suns JRE vil have mulighed for at downloade MSN Toolbar og har et enkelt klik adgang til Live Search funktioner samt nyheder, underholdning, sport og mere fra MSN-netværket og direkte adgang til Windows Live Hotmail og Windows Live Messenger. "Denne aftale med Sun Microsystems er endnu en vigtig milepæl i vores strategi for at sikre bred skala distribution for vores søgning tilbyde, så millioner flere mennesker til at opleve fordelene ved Live Search," sagde Yusuf Mehdi, Senior Vice President af Online Målgruppekriterium Business på Microsoft. "Med det store udvalg af Java software-baseret web-applikationer, der hentes hver måned, vil denne aftale udsætte Live Search til flere millioner internetbrugere, og kør øget volumen for vores søgning annoncører." Med mere end 6,5 mio Java software udviklere over hele verden, Java er en af de mest tilgængelige og populære software platforme. Det er allerede til stede på 91 procent af Internet-pc'er i hele verden. Java Runtime Environment er et af de højeste volumen forbruger downloads på internettet, med snesevis af millioner downloads hver måned fra http://java.com. "Med over 800 mio Java desktop-brugere rundt om i verden, er det vores mål er at give Java brugere med overbevisende og immersive erhvervslivets og forbrugernes løsninger drevet af Java-teknologi og merværdi løsninger fra verdensklasse software partnere," siger Rich Green, executive vice Formanden for Software hos Sun Microsystems. "Vores kunder forventer top-kvalitet, når de vælger at hente teknologi fra Sun, og vi er overbeviste om, at de vil finde stor værdi i både Microsofts MSN Toolbar og Live Search." |
|
| |||
| |||
| Wow, har MS og Sun Microsystems stoppet kampene? Jeg troede, at freden var ikke muligt i vores tid lol. Hvad vilde om det er, at søndag direkte konkurrerer med MS med flere forskellige produkter. deres frie "kontor" type software springer straks i tankerne .......... Nå ja, det eneste, jeg bruge IE for er, når jeg ønsker at gå til MS's hjemmeside. Af en eller anden grund Firefox ikke fungerer optimalt der .............. |
|
| |||
| |||
| Sandt. Sun Java installationsprogram også annoncerer Open Office. Kig på dette. Installatører Hall of Shame |
|
| |||
| |||
| Noget andet, jeg ikke tænke på lige med det samme. Søn / Java fremmer Open Office. En direkte konkurrent til MS Office. Er MS faktisk få desperat? |