![]() |
|
| |||
| |||
| Hej! har et problem med min computer, Mouse holder springe derefter skærmen låse ud, forsøger at udskrive kollegium opgaven færdig hjemme i går aftes, skærmmeddelelserne besked 'Gotchya «. Tak. |
|
| |||
| |||
| Dette problem kunne være knyttet til en virus, har du en effektiv anti-virus software kører regelmæssige scanninger på systemet? |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, der er, men jeg er ikke sikker, men jeg er ikke sikker på, når systemet sidst blev scannet for en virus trussel. |
|
| |||
| |||
| Status for dit anti virus kan ofte findes på task bar. Ved at dobbeltklikke på ikonet det skal åbne i et vindue, der informerer dig om den aktuelle status for den software, og den sidste scanning dato. Jeg recommned scanne systemet igen for at kigge efter virus's |
|
| |||
| |||
| Jeg har scannet systemet og den anti-virus software har fundet 3 nye trusler til systemet. computeren kører meget bedre nu og er meget hurtigere. Mange tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil køre gennem vores malware guide, masser af ting huder temmelig langt fra de fleste anti-virusscanningen software.
| |||
| |||
| uhh, hvordan ville han scanning, hvis dette sker med musen? Prøv at starte i fejlsikret tilstand ved at holde F8 mens opstart og derefter vælge fejlsikret tilstand. forsøge www.onecare.com deres sikkerhed scanner skal ordne det: D |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Strange Laptop Støj og Mouse Problemer | azul08 | General Software Chat | 3 | 8 juni 2009 13:05 |
| Odd musen problemer ... | Black Magic | General Hardware Chat | 9 | 26. sep 2008 09:45 |
| PROBLEMER MED MIN mus og tastatur HJÆLP! | Gordon | General Hardware Chat | 9 | 5. maj 2008 09:48 |
| Tastatur og mus problemer - både ikke fungerer | wulliemcm | General Hardware Chat | 2 | 4 juli 2007 02:24 |
| Best Mouse - Microsoft & Razer Habu 2000dpi High Precision Gaming Mouse | Maria | General Hardware Chat | 20 | 7. maj 2007 04:13 |
| Thread Tools | |
| |