![]() |
|
| |||
| |||
| Hi there, hebben een probleem met mijn computer, Muis houdt springen vervolgens scherm sluizen uit, probeert af te drukken college opdracht afgewerkt thuis gisteravond beeldschermdisplays bericht 'Gotchya'. Bedankt. |
|
| |||
| |||
| Dit probleem zou kunnen worden gerelateerd aan een virus, heb je een doeltreffende anti-virus software draait regelmatige scans op het systeem? |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat er maar ik weet niet zeker, maar ik weet niet wanneer het systeem is voor het laatst gescand voor een virus. |
|
| |||
| |||
| De status van uw anti-virus kan vaak worden gevonden op de taakbalk. Door te dubbelklikken op het pictogram moet openen in een venster waarmee u over de huidige status van de software en de laatste scan datum. i recommned het scannen van het systeem opnieuw op zoek te gaan naar het virus |
|
| |||
| |||
| Ik heb gescand het systeem en de anti-virus software heeft gevonden 3 nieuwe bedreigingen voor het systeem. de computer draait een stuk beter nu en is een stuk sneller. Hartelijk dank. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou lopen via onze malware gids, vele dingen verbergt behoorlijk goed uit de meeste anti-virus scanning software.
| |||
| |||
| uhh hoe zou hij scannen als dit gebeurt er met de muis? Probeer het opstarten in de veilige modus, door op F8 tijdens het opstarten en selecteer vervolgens de veilige modus. proberen www.onecare.com hun veiligheid scanner moet oplossen: D |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Strange Noise and Mouse Laptop Problemen | azul08 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | De 8 juni 2009 13:05 |
| Odd muis problemen ... | Black Magic | Algemeen Hardware Chat | 9 | 26e sep 2008 09:45 |
| PROBLEMEN MET MIJN muis en toetsenbord HELP! | Gordon | Algemeen Hardware Chat | 9 | 5 mei 2008 09:48 |
| Toetsenbord en muis problemen - zowel niet werkt | wulliemcm | Algemeen Hardware Chat | 2 | De 4 juli 2007 02:24 |
| Best Muis - Microsoft en Razer Habu 2000dpi High Precision Gaming Mouse | Maria | Algemeen Hardware Chat | 20 | 7 mei 2007 04:13 |
| Thread Tools | |
| |