![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
har et problem med maskinen min, Mouse holder hopping og skjermen låser seg, prøver å skrive ut college oppdraget ferdig hjemme i går kveld, viser meldingen "Gotchya '. Takk. |
|
|
|||
|
|||
|
Dette problemet kan være relatert til et virus, har du effektivt antivirusprogram kjører jevnlig skanninger på systemet?
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror det er men jeg er ikke sikker, men jeg er ikke sikker på når systemet ble sist skannes for virus trussel.
|
|
|
|||
|
|||
|
Statusen for anti virus kan ofte bli funnet på oppgavelinjen.
Ved å dobbeltklikke på ikonet det skal åpnes i et vindu som informerer deg om gjeldende status for programvaren, og den siste skanning dato. Jeg recommned skanning systemet igjen å lete etter virus's |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har skannet systemet og antivirusprogramvare har funnet 3 nye trusler mot systemet. datamaskinen går mye bedre nå, og er mye raskere.
Tusen takk. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jeg vil kjøre gjennom våre malware guide, mange ting skjuler ganske godt fra de fleste antivirusskanning programvare.
|
|||
|
|||
|
uhh hvordan ville han skanning hvis dette skjer med musen?
prøve å starte i sikkermodus ved å holde F8 under oppstart og deretter velge sikkermodus. prøve www.onecare.com deres sikkerhet skanneren skal fikse det: D |