![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå där, har ett problem med min dator, Mouse håller hoppar då skärmen låser ut, försöker att skriva ut college uppdrag färdiga hemma igår, skärmen visar meddelandet "Gotchya". Tack. |
|
| |||
| |||
| Detta problem skulle kunna bero på ett virus, har du effektivt antivirusprogram körs regelbundet söker på systemet? |
|
| |||
| |||
| Jag tror det men jag är inte säker, men jag är inte säker på när systemet senast skannas för virus hot. |
|
| |||
| |||
| Statusen för ditt anti-virus kan ofta hittas på aktivitetsfältet. Genom att dubbelklicka på ikonen Den bör öppnas i ett fönster som informerar dig om aktuell status för den programvara och den sista skannar datum. Jag recommned scanning systemet igen för att leta efter virus's |
|
| |||
| |||
| Jag har genomsökt systemet och antivirusprogram har hittat 3 nya hot mot systemet. datorn går mycket bättre nu och är mycket snabbare. Tack så mycket. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle köra genom våra malware finns massor av saker hudar ganska bra från de flesta antivirusskanningen programvara.
| |||
| |||
| Uhh vad skulle han scanna om detta händer med musen? försöka starta upp i felsäkert läge genom att hålla F8 medan uppstart och välj felsäkert läge. försöka www.onecare.com deras säkerhet scanner bör fixa det: D |