vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

MSN Troijan

Reply

Thread Tools
Old 9 kesäkuu 2007, 02:19
Uusi Jäsen

Default MSN Troijan

hi, eilen joku msn lähetti minulle viestin ja sanoi:

i uutta se oli virus siten. exe mutta i ladattu, mutta ei suorita se juuri on tallennettu omalle työpöydälle 2 on tarkasteltava sitä i kutsui sitä trojan.exe. Seuraavan i avasi cmd.exe ja kirjoittanut:
C: \ Users \ Kl1x \ Desktop \ trojan.exe strings
I thort tämä osoittaisi minulle tuotos komennot tiedoston niin voisin nähdä jotakin. jälkeen Napsautin kirjoittaa windowed viesti tuli:

"Profiili ei tunnusta"

i näytti työpöydälle ja trojan.exe tiedosto oli disappeard. im ihmettelevät jos troijalaisen on oikeastaan minun comupter tai se on poistettu. jälkeen i couldnt asentaa vakoiluohjelmia lääkäri, Kaspersky tai McAfee, ja minun historian ja suosikkeina on poistettu. mutta ei mitään muuta.

im sekava, onko se minun tietokone tai ei: (

vastaa joku. kiitos paljon

mitch
Old 9 kesäkuu 2007, 02:23
Administrator Group

Default MSN Troijan

Se on todella fiksu lähettämistä linkki live-virus ei ole sitä?

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 kesäkuu 2007, 02:24
Uusi Jäsen

Default MSN Troijan

i didnt tarkoita liian im vasta vähän auttaa niin rry
Old 9 kesäkuu 2007, 02:25
Administrator Group

Default MSN Troijan

Suorita virus scan, että pitäisi valita mitään ylös.
Old 9 kesäkuu 2007, 02:26
Uusi Jäsen

Default MSN Troijan

Olen käynnissä virus scan kanssa vain Virussuojaustoimintojen se antaa minulle asentaa ja thats AVG mutta i dont ajatella sen menossa 2 saada mitään: (
Old 9 kesäkuu 2007, 02:28
Administrator Group

Default MSN Troijan

Quote:
Originally Posted by mitchbeast View Post
Olen käynnissä virus scan kanssa vain Virussuojaustoimintojen se antaa minulle asentaa ja thats AVG mutta i dont ajatella sen menossa 2 saada mitään: (
Jos AVG ajantasaisia se poimia mitään, jos se on asennettu.
Old 9 kesäkuu 2007, 02:29
Uusi Jäsen

Default MSN Troijan

et kun juoksin jouset komennon lopussa viruksen polku on cmd.exe ja sitten tiedoston disappeard. oletteko sitä mieltä, että virus on automaattisesti poistettu tai luulet minun tietokone toteutetaan sen?
Old 9 kesäkuu 2007, 02:31
Administrator Group

Default MSN Troijan

Ei aavistustakaan, kuten sanoin, jos järjestelmä on saanut tartunnan AV Nouto.
Old 9 kesäkuu 2007, 02:34
Uusi Jäsen

Default MSN Troijan

ok sitten kiitos auttaa huonosti sinulle, jos se kivihakut mitään ylös. ja pahoillani siitä, että virus linkki juuri koskaan ajatellut sen minun ensimmäisen kerran foorumi niin minä vain ajattelin oma auttaa pahoillani
Old 20 kesäkuu 2007, 12:26
Jäsen

Default MSN Troijan

jos voisitte myös lähettää hijackthis logfile varten lukeminen, se auttaa meitä supistamaan mitä AVG ei löydä ...... seuraavasti:

Ole hyvä tehdä tämän seuraavasti:

Valitse tässä Voit ladata HJThis.exe (Napsauta Download from Merijn.org linkki)
Tallenna HJTsetup.exe omalle työpöydälle.
DoubleClick on HJTsetup.exe kuvaketta työpöydällä.
Oletusarvona se asentaa C: \ Program Files \ Hijack Tämä.
Jatka napsauttamalla Seuraava asennusohjelma valintaikkunat kunnes saat Select Additional Tasks vuoropuhelua.
Laita tarkastus Luo työpöydälle kuvaketta ja valitse sitten uudelleen Seuraava.
Jatka muun kehotteita sieltä.
Viimeisessä valintaikkunassa valitse Valmis ja se käynnistää Hijack Tämä.
Klikkaa Do a järjestelmä skannaa ja tallentaa logfile-painiketta. Se skannaa ja lokin pitäisi avata Muistiolla.
Valitse "Muokkaa> Valitse kaikki" sitten "Muokkaa> Kopioi" kopioidaksesi koko sisältö lokin.
Tule takaisin tänne tämän säikeen ja Liitä kirjautua seuraavan vastauksen.
ÄLÄ on Hijack Tämä asettaa mitään vielä. Suurin osa siitä, mitä se havaitsee on harmittomia tai jopa vaaditaan.

kiitos,

v
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Cant löytää troijalainen! Jophen Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 29. Joulukuu 2008 20:55
Trojan.vundo.h, trojan.agent, adware.mirar + MORE! : ( sillyarfer Virusten, vakoiluohjelmien & Security 1 14. Joulukuu 2008 09:59
Trojan lolli_pop Virusten, vakoiluohjelmien & Security 27 13. marraskuu 2008 11:33
Ehkä troijalaisen moyra Virusten, vakoiluohjelmien & Security 5 8. Jan 2008 23:55
Trojan Horse ja AVG chuckeruk Virusten, vakoiluohjelmien & Security 8 2nd Jul 2007 10:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.