![]() |
|
| |||
| |||
| hi, gisteren iemand op msn stuurde me een bericht te zeggen: Ik was het een nieuw virus dus het. exe maar ik gedownload, maar niet draaien ik gewoon opgeslagen op mijn desktop 2 have a look at it Ik noemde het trojan.exe. Ik opende de volgende cmd.exe en typte: C: \ Users \ Kl1x \ Desktop \ trojan.exe strijkers Ik zou dit thort show me elke uitgang commando voor het bestand, zodat ik kon zien iets aan doen. nadat ik geklikt voer een venstermodus bericht kwam: "Profiel niet erkend" Ik keek op mijn desktop en de trojan.exe bestand had disappeard. im me af of de trojan is eigenlijk op mijn comupter of zijn geschrapt. na i couldnt installeert spyware arts, Kaspersky, of McAfee, en mijn geschiedenis en favorieten zijn verwijderd. maar niets anders. im verward of haar op mijn computer of niet: ( beantwoordt iemand. thanks a lot mitch |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dat is echt slim plaatsen van een link naar een live-virus is het niet?
| |||
| |||
| i didnt bedoel te im alleen na een beetje helpen zo rrý |
|
| |||
| |||
| Uitvoeren van een virus scan, die moet kiezen iets omhoog. |
|
| |||
| |||
| Ik ben het draaien van een virus scan met de enige virusbescherming hij laat me installeren en thats AVG maar ik denk niet dat haar gaan 2 zou iets: ( |
|
| |||
| |||
| Als AVG is up-to-date zal halen iets als het op uw systeem. |
|
| |||
| |||
| u niet als ik liep de strijkers opdracht aan het einde van het virus pad in het cmd.exe en vervolgens het bestand disappeard. denkt u dat het virus automatisch verwijderd of denk je dat mijn computer uitgevoerd? |
|
| |||
| |||
| Geen idee, als ik zei dat als uw systeem is geïnfecteerd een AV zal oppakken. |
|
| |||
| |||
| ok dan bedankt voor uw hulp ziek laten u weten of het iets omhoog haalt. en spijt over het virus link Ik had nooit gedacht dat het mijn eerste keer op een forum dus ik net zat te denken over mijn eigen helpen sorry |
|
| |||
| |||
| als je kan ook een HijackThis logfile voor inzage, dat ons zal helpen beperken wat AVG niet vinden ...... als hieronder: Gelieve dit doen: Klik op hier te downloaden HJThis.exe (Klik op de Download from Merijn.org link) Sla HJTsetup.exe naar uw bureaublad. Dubbelklik op de HJTsetup.exe icoon op uw bureaublad. Standaard zal installeren naar C: \ Program Files \ kapen Dit. Blijven op Volgende in het setup dialoog boxen tot u bij het kiezen extra taken dialoog. Doe een controle door Maak een bureaubladpictogram klik op Volgende opnieuw. Blijven volgen de rest van de aanwijzingen uit daar. Op de laatste dialoogvenster klikt u op Voltooien en zal lanceren kapen Dit. Klik op de Doe een systeem scannen en opslaan van een logbestand knop. Het zal scannen en het logboek moet openen in Kladblok. Klik op "Bewerken> Alles selecteren 'en klik op' Bewerken> Kopiëren" te kopiëren van de gehele inhoud van het logboek. Kom terug hier om deze draad en plak het log in je volgende antwoord. Heb je geen kapen Deze correctie alles nog niet. De meeste van wat hij vaststelt zal onschadelijk of zelfs vereist. bedankt, v |