mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

MSN Trojan

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2007, 02:19
New Member Group

hei, går noen på msn sendt meg en melding som sier:

i ny det var et virus derav. exe men jeg lastet det ned, men ikke kjøre det jeg har lagret det på skrivebordet 2 ta en titt på det jeg kalte det trojan.exe. siden jeg åpnet cmd.exe og skrev:
C: \ Users \ Kl1x \ Skrivebord \ trojan.exe strenger
Jeg thort dette ville vise meg noen utgang for filen Så jeg kan se noe med det. etter at jeg klikket angi en windowed meldingen kom opp:

"Profil ikke anerkjent"

Jeg så på min stasjonære og trojan.exe filen hadde disappeard. im undrer hvis trojaneren er faktisk på min comupter eller blitt slettet. etter at jeg couldnt installerer spyware lege, Kaspersky, eller McAfee, og min historie og favoritter har blitt slettet. men ingenting annet.

im forvirret om sin på datamaskinen eller ikke: (

svarer noen. takk en meget

Mitch
Old 9 juni 2007, 02:23
Administrator Group

Det er virkelig flink du legger ut en link til en live-viruset er ikke det?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 9 juni 2007, 02:24
New Member Group

i didnt bety for im etter litt hjelp så rry
Old 9 juni 2007, 02:25
Administrator Group

Kjør en virusskanning, som skulle hente noe opp.
Old 9 juni 2007, 02:26
New Member Group

Jeg kjører en virusskanning med bare virusbeskyttelse Det lar meg installere og dvs AVG men jeg dont overveie dens går 2 noe: (
Old 9 juni 2007, 02:28
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by mitchbeast View Post
Jeg kjører en virusskanning med bare virusbeskyttelse Det lar meg installere og dvs AVG men jeg dont overveie dens går 2 noe: (
Hvis AVG er oppdatert den vil ta seg opp noe om det er på systemet.
Old 9 juni 2007, 02:29
New Member Group

du ikke når jeg kjørte strenger kommandoen på slutten av viruset banen i cmd.exe og deretter filen disappeard. tror du at viruset ble automatisk slettet eller tror du maskinen min utføres det?
Old 9 juni 2007, 02:31
Administrator Group

Ingen ide, som jeg sa hvis systemet er infisert en AV vil plukke den opp.
Old 9 juni 2007, 02:34
New Member Group

ok så takk for hjelpen ill gi deg beskjed om det tar noe opp. og beklager at viruset link Jeg trodde ikke det min første gang på et forum så jeg tenkte på min egen hjelp beklager
Old 20 juni 2007, 12:26
Medlem Group

hvis du kan også legge inn en hijackthis logfile for gjennomlesing, som vil hjelpe oss begrense hva AVG ikke finner ...... som under:

Vennligst gjør dette:

Klikk her for å laste ned HJThis.exe (Klikk på Download fra Merijn.org lenke)
Lagre HJTsetup.exe til skrivebordet.
Dobbeltklikk på HJTsetup.exe ikonet på skrivebordet.
Som standard vil installere til C: \ Programfiler \ Hijack Denne.
Fortsett med å klikke Next i oppsettet dialogbokser til du kommer til Velg Ytterligere Oppgaver dialog.
Sett et merke ved Opprett en desktop icon deretter Neste igjen.
Fortsett å følge resten av instruksjonene derfra.
På den siste dialogboksen klikker du på Fullfør, og den vil starte Hijack Denne.
Klikk på Do et system skanne og lagre en logfile knappen. Det vil skanne og loggen bør åpnes i Notisblokk.
Klikk på "Rediger> Velg alle" og klikk "Rediger> Kopier for å kopiere alt innholdet i loggen.
Kom tilbake hit til denne tråden og Lim inn loggen i din neste svaret.
IKKE har Hijack Feilrettingsfilen noe ennå. Det meste av det de finner vil være harmløs eller nødvendig.

takk,

v
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.