![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg var surgetsted til at gå gennem trinnene i klæbrig i dette tråd, så kommer de her:
Min SAS log: Code: SUPERAntiSpyware Scan Log http://www.superantispyware.com Generated 03/13/2008 kl 03:22 Application Version: 4.0.1154 Core Rules Database Version: 3417 Trace Rules Database Version: 1409 Scan type: Complete Scan Total Scan Time: 07:57:04 Memory poster scanned: 553 Memory trusler detected: 0 Registry poster skannet: 5.391 Registry trusler detected: 0 File poster skannet: 388.697 File trusler detected: 1 Adware.Tracking Cookie C: \ Documents and Settings \ Richard \ Cookies \ richard@msnportal.112.2o7 [1]. txt Code: 03021700.obj; C: \ Programmer \ GPotato \ SpaceCowboy \ Res-Obj; Ændring af Win32.Bumblebee.3833; Flyttet.; Code: Mit system: Første OC
|
|
| |||
| |||
| Åbn HJT og vælg Må en systemscanning først og derefter anbringe en markering ved siden af
Luk HJT og genstart computeren. ---------- Der er 13 forekomster af Norton / Symantec kører i tjenesteydelser. Det er dybest set at tage alle tilgængelige ressourcer, bare for at køre dette program. Jeg foreslår, at afinstallere den og i gang med en blanding af sikkerhed programmer mere bruger / PC venlige. ---------- Kig på de forslag her Langsom computer? Den må ikke være Malware |
|
| |||
| |||
| Citat:
|