![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag var surgetsted att gå igenom stegen i den klibbiga i den här konversation, så här de är:
SUPERAntiSpyware Scan Log http://www.superantispyware.com Generated 03/13/2008 på 03:22 PM Application Version: 4.0.1154 Core Rules Database Version: 3417 Trace Rules Database Version: 1409 Scan type: Complete Scan Total Scan Time: 07:57:04 Memory ex skannade: 553 Memory hot upptäcks 0 kansli ex skannade: 5391 Registry hot upptäcks: 0 File ex skannade: 388697 Fil hot upptäcks: 1 Adware.Tracking Cookie C: \ Documents and Settings \ Richard \ Cookies \ richard@msnportal.112.2o7 [1]. txt Kod:
03021700.obj, C: \ Program Files \ GPotato \ SpaceCowboy \ Res-mål, Ändring av Win32.Bumblebee.3833, flyttas.; Kod:
Mitt System: Första OC
|
|
|
|||
|
|||
|
Öppna HJT och välj Ta ett system scan bara och sedan placera en bock intill
Stäng HJT och starta om datorn. ---------- Det finns 13 fall av Norton / Symantec som kör i tjänsten. Det är i grund och botten med alla tillgängliga resurser bara för att köra ett program. Jag föreslår att avinstallera den och kommer med en blandning av säkerhetsprogram fler användare / dator-friendly. ---------- Ta en titt på förslagen här Långsam dator? Det kanske inte är Malware |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|