![]() |
|
| |||
| |||
| Comodo Internet Security Spybot XP SP3 (automatiske opdateringer) - Jeg vil gerne købe vista ![]() google chrome for browser samlede uninstal 5 Eusing Free Registry Cleaner ccleaner Er det sikkert? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil sige det er rimeligt sikkert, selv om Comodo er store I dont virkelig gerne sikkerhed suiter som jeg foretrækker individuelle programmer dedikeret til et job Jeg bruger Anti-virus ---- Avira AntiVir Personnal fri Anti-spyware ----- Spyware Doctor begynderversionen og Spybot (brug primært for immunisering) Firewall ----- Comodo Firewall Privacy renere / computer optimizer ----- Advanced WindowsCare Personal og Ccleaner Alle ovenstående er gratis, er der intet trænger igennem med dette set-up
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Jeg personnaly am bruger avast og jeg dont har et problem med virus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast Gratis og Superantispyware Fri for mig.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Fortæl mig om din computer Beskyttelse | deathdude4044 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 15 april 2009 22:04 |
| Download Protection | mxmatt15 | General Software Chat | 1 | 26th Dec 2008 05:22 |
| Best FRI Beskyttelse. | KanoakaVirus | Virus, Spyware & Sikkerhed | 8 | 18 marts 2008 09:11 |
| Om min PC Protection | runoades | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 1 marts 2008 11:28 |
| Beskyttelsesniveau? Tilstrækkelig? | Logic Bomb | Virus, Spyware & Sikkerhed | 3 | 25th Dec 2007 11:23 |
| Thread Tools | |
| |