![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Comodo Internet Security Spybot xp-SP3 (auto päivitykset) - Haluan ostaa näköala ![]() google chrome Selaimen yhteensä uninstal 5 Eusing Free Registry Cleaner ccleaner Onko se turvallista? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin sanoa, että se on kohtuullisen turvallinen, vaikka Comodo on suuria I dont todella turvallisuus suites kuten olen mieluummin yksittäisiä ohjelmia omistettu yksi työpaikka Käytän Anti-virus ---- Avira AntiVir Personnal vapaa Anti-Spyware ----- Spyware Doctor Starter Edition ja Spybot (käytetään pääasiassa immunisointiin) Firewall ----- Comodo Firewall Yksityisyydensuoja puhtaampi / tietokoneelta optimizer ----- Advanced WindowsCare Henkilökohtaiset ja Ccleaner Kaikki edellä mainitut ovat ilmaisia mitään menee läpi tämän perustaa
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| i personnaly käytän avast ja i dont on ongelmia virusten |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast Vapaa ja Superantispyware vapaa minulle.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kerro minulle tietokoneen suojaaminen | deathdude4044 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 7 | 15. Huhtikuu 2009 22:04 |
| Lataa Protection | mxmatt15 | General Software Chat | 1 | 26. Joulukuu 2008 05:22 |
| Parhaat vapaat Protection. | KanoakaVirus | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 8 | 18th Mar 2008 09:11 |
| Tietoja minun PC Protection | runoades | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 1. Maaliskuu 2008 11:28 |
| Suojelun taso? Riittävä? | Logic Bomb | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 3 | 25. Joulukuu 2007 11:23 |
| Thread Tools | |
| |