![]() |
|
| |||
| |||
| Comodo Internet Security Spybot XP SP3 (auto oppdateringer) - Jeg vil kjøpe vista ![]() google krom for nettleseren totalt uninstal 5 Eusing Free Registry Cleaner ccleaner Er det trygt? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil si det er rimelig sikkert, men Comodo er flotte jeg dont virkelig liker sikkerhet suiter som jeg foretrekker individuelle programmer viet til en jobb Jeg bruker Anti-virus ---- Avira AntiVir Personnal gratis Anti-Spyware ----- Spyware Doctor Starter Edition og Spybot (bruk hovedsakelig for immunisering) Firewall ----- Comodo Firewall Personvern renere / datamaskin optimeringsverktøy ----- Advanced WindowsCare Personlig og Ccleaner Alle disse er gratis, ingenting blir ferdig med dette oppsettet
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Jeg personnaly am bruker avast og jeg dont har et problem med virus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast Gratis og Superantispyware Gratis for meg.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Fortell meg om datamaskinen Protection | deathdude4044 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 15 april 2009 22:04 |
| Download Protection | mxmatt15 | General Software Chat | 1 | 26 desember 2008 05:22 |
| Best GRATIS Protection. | KanoakaVirus | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 18 mars 2008 09:11 |
| Om min PC Protection | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 1 mars 2008 11:28 |
| Protection nivå? Tilstrekkelig? | Logic Bomb | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 25 desember 2007 11:23 |
| Thread Tools | |
| |