![]() |
|
| |||
| |||
| Comodo Internet Security Spybot XP SP3 (automatisk uppdatering) - Jag vill köpa vista ![]() google chrome för webbläsare totala uninstal 5 Eusing Free Registry Cleaner ccleaner Är det säkert? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle säga att det är någorlunda säkert, även om Comodo är bra jag dont gillar säkerhet sviter som jag föredrar individuella program för att ett jobb Jag använder Anti-virus ---- Avira AntiVir Personnal gratis Anti-Spyware ----- Spyware Doctor Starter Edition och Spybot (används främst för immunisering) Firewall ----- Comodo Firewall Privacy renare / dator Optimizer ----- Advanced WindowsCare Personal och Ccleaner Alla ovanstående är gratis, ingenting genom denna set-up
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Jag personnaly am använder avast och jag dont har problem med virus |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avast Free och SUPERAntiSpyware Gratis för mig.
|
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Berätta om din dator Protection | deathdude4044 | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 15 april 2009 22:04 |
| Download Protection | mxmatt15 | General Software Chat | 1 | 26 december 2008 05:22 |
| Bästa skydd. | KanoakaVirus | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 18 mars 2008 09:11 |
| Om min pc skydd | runoades | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 1 mars 2008 11:28 |
| Skyddsnivå? Adekvat? | Logic Bomb | Virus, spionprogram och säkerhet | 3 | 25 december 2007 11:23 |
| Thread Tools | |
| |