![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvis jeg klikker overalt "Download" linket i internet, min pc genstarter så jeg kan ikke downloade noget fra nettet. Please fortæl mig, hvordan man løser dette problem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thats ikke mutch at gå på til at hjælpe dig .... WOT wos de sidste ting, du har downloadet? har De gjort en virus scan? id tror det er en virus eller Windows-filer er blevet alterd
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg tror det er en virus, men jeg ved ikke, hvordan man kan fjerne denne virus. Jeg har anti-virus "Mcaffe" installeret på min computer, men det kan ikke påvise, at virus. |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citat:
Citat:
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Takket Sociale Kan du hente installatører for noget? Hvis ja downloade installationsprogrammet og derefter gå i fejlsikret tilstand for at installere og køre de værktøjer, der anvendes i malware fjernelse guide. Eller genstarte i fejlsikret tilstand og rom dit antivirusprogram, skal du gøre en fuld scanning og fjerne noget fundet. Du er nødt til at arbejde gennem så meget af malware fjernelse vejledning som muligt. Citat: |