![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jos napsautan kaikkialla "download" linkkiä, internet, minun tietokone käynnistyy uudelleen, joten en voi ladata mitään kokonaan verkosta. Kerro minulle, miten tämän ongelman ratkaisemiseksi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats ei mutch mennä auttamaan sinua .... WOT wos viimeinen asia, voit ladata? olette tehneet virus scan? id usko sen viruksen tai ikkunat tiedostot on alterd
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kai se on virus, mutta en tiedä, miten poistaa viruksen. Olen anti-virus "Mcaffe" asennettu minun tietokone, mutta se ei voi havaita, että virus. |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Quote:
Quote:
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kiitos sosiaalikomitean Voitko ladata asentajat mistään? Jos näin ladata asennin ja sitten mennä vikasietotilassa asentaa ja suorittaa käytettävät työkalut ja haittaohjelmien poistoon opas. Tai uudelleen vikasietotilassa ja rommi virustentorjuntaohjelmasi, Suorita täysi tarkistus ja poista mitään löytynyt. You need to työtä niin paljon, että haittaohjelmien poistoon opas kuin mahdollista. Quote: |