![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Als ik klik ergens "Download" link in het internet, mijn pc opnieuw opgestart, dus ik kan niet iets download van het net. Vertel me hoe dit probleem op te lossen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats not mutsje te gaan om je te helpen .... wot WOS het laatste wat je hebt gedownload? heb je al een virus scan? id denk dat het een virus of een Windows-bestanden zijn alterd
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik denk dat het is een virus, maar ik weet niet hoe dat virus te verwijderen. Ik heb anti-virus "Mcaffe" geïnstalleerd op mijn computer, maar het kan niet detecteren dat virus. |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citaat:
Citaat:
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Dankzij Sociaal Kunt u downloaden van de installateurs voor iets? Zo ja, download het installatieprogramma en vervolgens gaat u naar de veilige modus te installeren en uitvoeren van de instrumenten die in de malware verwijderen gids. Of opnieuw in de veilige modus en rum uw antivirusprogramma, doe een volledige scan en verwijder alles wat gevonden. Je moet het werk door zo veel van de malware verwijderen gids mogelijk. Citaat: |