![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Om jag klickar någonstans "download"-länken på internet, min dator startar om så jag kan inte ladda ner något från nätet. Tala om för mig hur man kan lösa detta problem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats inte mutch att gå vidare för att hjälpa dig .... WOT wos det sista du laddat ner? har du gjort en virusskanning? id tror det är en virus-eller Windows-filer har alterd
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag antar att det är ett virus men jag vet inte hur man kan ta bort virus. Jag har anti-virus "Mcaffe" installerat i min dator men kan inte upptäcka att viruset. |
|
| ||||||||||||||
| ||||||||||||||
| Citat:
Citat:
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Tack sociala Kan du hämta installatörer för något? Om så är fallet hämta installeraren och sedan gå till felsäkert läge att installera och använda de verktyg som används i sabotageprogram avlägsnande guide. Eller starta i felsäkert läge och rom antivirusprogrammet, göra en full skanning och ta bort något hittades. Du måste gå igenom så mycket av sabotageprogram avlägsnande guide som möjligt. Citat: |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| ITunes Ladda ner - "denna typ av fil kan skada din dator" varningsmeddelande | katiecoos | Virus, spionprogram och säkerhet | 4 | 19 maj 2009 07:45 |
| Hårddisk Fel om uppstart - "Disk Error" "Tryck på valfri tangent för att starta" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 mars 2009 15:56 |
| Kommer "Office 95" arbeta med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februari 2009 17:01 |
| Det går inte att sätta "Aktivera" funktion "om" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 8 | 17 juni 2008 02:56 |
| Bärbar dator inte startar, "syntax" eller "disk error". | aechain | Windows-operativsystem | 5 | 24 januari 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |