![]() |
|
| |||
| |||
| NoVirusThanks.org - Online Virus Scanner NoVirusThanks.org tilbyr en gratis tjeneste som skanner mistenkelige filer for mulig tilstedeværelse av virus, ormer, trojanere og andre typer malware bruke flere Anti-Virus motorer. Kjennetegn: - Gratis og uavhengig tjeneste - Bruk av flere antivirus motorer - Automatisk oppdatering av virus signaturer hver 6 timer - Detaljerte resultater fra hvert antivirus motor - Detaljert informasjon om filen analysert - BBCode støtte Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interessant tillegg - takk.
| |||
| |||
| Køen var ganske langt i forhold til VirSCAN eller VirusTotal men jeg liker at du kan koble til eller kopiere BBCode fra resultatene. Aldri vondt å ha en backup plan i tilfelle den andre er nede. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Fil Presentasjon / File Format for en DVD-spiller? | jamblebee | Multimedia & Kodeker | 2 | 6 oktober 2009 04:00 |
| Slik endrer ikonene for filer? Ikke filtyper eller mapper, hver enkelt fil. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows-operativsystemer | 1 | 26 juli 2009 05:10 |
| Avast Online Scanner eller AVG 8 | mpenney | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 22 oktober 2008 12:05 |
| Scanner hjelp! | cheesewheels99 | Digital Imaging & Skrivere | 4 | 3 februar 2008 17:08 |
| Kan du endre filformatet til Windows Media-fil? | confused21 | Windows-operativsystemer | 1 | 17 nov 2007 03:27 |
| Thread Tools | |
| |