![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, minulla on virus ongelma mielestäni. Oma poikani juuttunut hänen Fuji xd kortti hänen ystävänsä tietokoneella ja ladata valokuvia kiinni. Kun hän laittoi sen takaisin hänen kamera ei ole luettu. Otin sen pois ja laita se minun tietokone ja yrittänyt lukea se ja "Oma tietokone" prog vain lukot ja aio lukea sitä. Olen yrittänyt muokata sitä hänen kameran, mutta se ei vieläkään lukea. Olen sitten yrittänyt suorittaa Norton jos minulla oli viruksen kortin mutta se ei toimi nyt joko! Olen yrittänyt poistaa ja asentaa uudelleen Norton jopa käyttäen poistotyökalu mutta se ei näytä toimivan. Luulisin Minulla "jokin" estää sen. Olen ollut käsittelyssä kautta haittaohjelmien ohjeet lähettämistä ja ne ovat suurimman osan vaiheet. Vaikka AVG antivirus scan juoksin vikasietotilassa työskennellyt mutta se ei onnistunut tallentamaan loki. Juoksin uudelleen normaalissa tilassa ja on lähetetty että sijaan. Olen asentanut Avast antivirus, BHOclean, Superantispyware ja AVG Antispyware ja lähti minun tietokone päästä sen kanssa. En ole kokeillut korttia uudelleen ja olen haluton asettamaan kaikki muut kortit, usb-tikkuja tai minun iPodeihin uudelleen, jotta järjestelmää ennen Tiedän sen puhtaana. Joten jos voisitte tarkistaa lokit ja neuvoo, kuinka puhdasta kortin olin todella arvostaa sitä. Cheers Tim |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa TCF. En näe mitään haittaohjelmien että HijackThis loki mutta som merkinnät siivota. Avaa HijackThis ja valitse "Tee järjestelmän tarkistus vain" Aseta valintamerkki vieressä: O2 - BHO: (no name) - (1E8A6170-7264-4D0F-BEAE-D42A53123C75) - C: \ Program Files \ Common Files \ Symantec Shared \ coShared \ Browser \ 1.0 \ NppBho.dll O2 - BHO: (no name) - (7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045) - (no file) O3 - Toolbar: Wanadoo - (8B68564D-53FD-4293-B80C-993A9F3988EE) - C: \ PROGRA ~ 1 \ Wanadoon \ WSBar \ WSBar.dll (file missing) O3 - Toolbar: Show Norton Toolbar - (90222687-F593-4738-B738-FBEE9C7B26DF) - C: \ Program Files \ Common Files \ Symantec Shared \ coShared \ Browser \ 1.0 \ UIBHO.dll O16 - DPF: (1D4DB7D2-6EC9-47A3-BD87-1E41684E07BB) -- http://ak.exe.imgfarm.com/images/noc...aniaFWBInitial Setup1.0.0.15-3.cab O24 - Desktop Component 0: (no name) -- https: / / www.yourpsp.com / i / psp_registration / bg_page.gif O24 - Desktop Component 1: (no name) -- http://www.wwe.com/superstars/smackd...onphotos/30.jp g Sulje kaikki ikkunat, paitsi HijackThis ja klikkaa "Fix checked" On yhä merkinnät Symantec / Norton. Saatat haluta suorittaa poistotyökalu uudelleen. On työkalu puhdistamiseen viruksen flash, mutta en usko, että se työ, joka xd kortti. Olen neuvoton, mitä tehdä tällä hetkellä, mutta aion katsoa ympärilleen ja nähdä, jos voin kääntyä jopa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisin löytää mitään muuta kuin mitä evilfantasy löytyvät joko. Se näyttää melko puhtaita minulle. Tiedätkö, jos poika esittää mitään xD kortin muita kuin valokuvia? Koskaan kuullut, että henkilö saa viruksen yksi niistä ennen
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sama täällä .. on olemassa jopa enuf tilaa ne kortit pitää virus .. sumets jopa tho sen vaikuttanut pc .. jos pahin markkinajärjestelyihin sen voi vain uudelleen asentaa ikkunat id alustaa kiintolevy tho ensin päästä eroon eney viruksia ... thats WOT id doo insted ja Messing noin yrittää korjata pc kuin miltä se kuulostaa minusta sumets mennyt todella Rong. . kuin kortin sen beond minulle hehe:)
| |||
| |||
| Hei kaverit kiitos vastauksista. Olen tehnyt tarkastuspäivä esititte ja menin eri Symantec ja Norton-kansiot ja poisti kaikki käsin. Minulla 3 kuvaa vasemmalle että teemme poistaa NAVShExt.loc, NavShExt.dll ja isRes.dll. Any ideas, mitä nämä tehdä ja miten voin poistaa ne? Norton poistotyökalu ja normaali poisto ei toimi. Olen hieman kyllästynyt Nortonin ne ole edes vastannut minun sähköposteja. Olen myös ollut affined miinojen tarkastella xD-kortti. Hän käytti linux ja sanoi, että se ei ole virus käynnistyssektorin, joka on myös vioittunut toisen sektorin niin hän yrittää muokata sitä minulle. Ottaa lopultakin selvittäneet kaiken, mitä aiotte ehdottaa Jätän käynnissä järjestelmän? Minulla AVG vakoiluohjelmia, Superantispyware, BHO puhtaita, troijalaisen metsästäjä vartija ja avast. Kiitos jälleen |
|
| |||
| |||
| NAVShExt.loc sijaitsee alikansio sisältää "C: \ Program Files". Tunnetut Tiedostojen koko Windows XP on 9376 tavua (83% kaikista esiintyminen), 9328 tavua. A. Dll-tiedosto (Dynamic Link Library) on sama kuin Windows-ohjelma sisältää toimintoja, muut ohjelmat voivat soittaa. Tämä. Dll-tiedosto voidaan pistetään kaikki käynnissä olevista prosesseista ja voi muuttaa tai manipuloida heidän käyttäytymisestään. Prosessi ei ole tiedoston kuvaus. Ohjelma ei ole näkyvissä ikkunassa. Tiedoston NAVShExt.loc on Verisign allekirjoitettu tiedosto. NAVShExt.loc on digitaalisesti allekirjoitettu. Ei ole yksityiskohtainen kuvaus tämän palvelun. Se voi muuttaa käyttäytymistä muita ohjelmia tai manipuloida muita ohjelmia. Tiedosto ei ole Windows-tiedosto. NAVShExt.loc näyttää olevan pakattu tiedosto. Siksi teknisen turvallisuuden distances 58% vaarallisia NavShExt.dll -- katso edellä isRes.dll -- jotain tekemistä asentaa rutiineja mielestäni. Parasta jättää hyvin yksin |
|
| |||
| |||
| Paina ctrl + alt + poistaa (samaan aikaan) nostaa Task Manager. Valitse Prosessit-välilehti ja etsi NAVShExt ja NavShExt myös etsiä mitään tekemistä Symantec tai Norton ja napsauta hiiren kakkospainiketta ja valitse Lopeta prosessi. Sitten ja yrittää poistaa ne. isRes.dll kuten Mbonwick sanoi jäisi yksin. Turvallisuuden kannalta näyttää hyvältä, voit myös tarkistaa WinPatrol 2007 Vuoden 2007 versio on ilmainen, joten älä lataa WinPatrol Plus, joka on maksettu versio. |
|
| |||
| |||
| oli tarkastella, mutta kumpikaan ei ole käynnissä. Vain uteliaisuuttaan my system tyhjäkäyntitilassa prosessi aina näyttää olevan käynnissä noin 98% mem käyttö! on tämä oikeus? Ja on myös olemassa tapa saada selville, mikä kaikista käynnissä olevista prosesseista ovat? eräänlainen selittää taskmanager. Valitettavasti viimeinen kysymys sinä tiedä mitään, että tarkastukset kortit ja usb-asemat? Hurraa |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| log suljettu |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ensimmäinen linux (newbie ongelma) | pete21 | Linux & Alternative OS | 4 | 5. Sep 2008 02:30 |
| CD-ROM ongelma (newbie tarvitsee apua) | ken979 | Drives & Removable Media | 2 | 22. toukokuuta 2008 15:52 |
| Newbie toteaa ongelma uuden ladata | ken979 | General Software Chat | 10 | 12. marraskuu 2007 10:43 |
| Ohje newbie tietokoneen näytön ongelma | ken979 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. lokakuu 2007 15:57 |
| Thread Tools | |
| |