![]() |
|
| |||
| |||
| La meg fortelle deg ... mobiltelefonen virus er vanlig her i Norge, og telefonen min er infisert med én. Har noen noen råd i fjerne den ... Trenger jeg Norton anti virus på min mobil? |
|
| |||
| |||
| PC-versjonen av Norton AntiVirus kan ikke oppdage mobiltelefon virus. Det kan være versjoner av antivirusprogrammer er laget spesielt for mobiltelefoner, men til min kunnskap Symantec / Norton ikke har en slik versjon ennå. Totalt har det vært svært få tilfeller av mobiltelefon virus og de fleste syntes å være Hoaxes eller malware, men ikke ekte virus. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset nod32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 3 desember 2008 13:54 |
| Linux mai kraft nye Nokia mobiltelefoner | Mike0001 | Linux og alternative OS | 1 | 8 juni 2008 04:49 |
| Norton Antivirus problem. | KingOmega | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 8 | 27 februar 2008 11:32 |
| Hei Jeg er fra Richard med nye mobiltelefoner i Storbritannia | fonecctv | Presenter deg selv her | 1 | 15 nov 2007 01:04 |
| Mobiltelefoner | BlueEew | Av Emne Diskusjon | 5 | 18 mars 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |