![]() |
|
| |||
| |||
| Låt mig berätta för dig ... mobiltelefon virus gemensamma här i Filippinerna och min telefon har angripits av en. Har någon några råd för att ta bort det ... Behöver jag Norton anti virus för min mobil? |
|
| |||
| |||
| PC-version av Norton Antivirus kan inte upptäcka mobiltelefon virus. Det kan finnas versioner av antivirus-program som har skapats speciellt för mobiltelefoner, men såvitt jag vet Symantec / Norton inte har en sådan version ännu. Totalt sett har mycket få fall av mobiltelefon virus och de flesta av dem tycktes vara Hoaxes eller malware men inte verkliga virus. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| Linux maj makten nya Nokia mobiltelefoner | Mike0001 | Linux & Alternativa OS | 1 | 8 juni 2008 04:49 |
| Norton Antivirus problem. | KingOmega | Virus, spionprogram och säkerhet | 8 | 27 februari 2008 11:32 |
| Hej Jag kommer från Richard med nya mobiltelefoner i uk | fonecctv | Presentera dig här | 1 | 15 november 2007 01:04 |
| Mobiltelefoner | BlueEew | Off Topic Discussion | 5 | 18 mars 2007 05:16 |
| Thread Tools | |
| |