mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Norton Antivirus och mobiltelefoner

Reply

Thread Tools
Old 30 mars 2007, 19:26
New Member Group

Default Norton Antivirus och mobiltelefoner

Låt mig berätta för dig ... mobiltelefon virus gemensamma här i Filippinerna och min telefon har angripits av en.

Har någon några råd för att ta bort det ... Behöver jag Norton anti virus för min mobil?
Old 30 mars 2007, 21:59
New Member Group

Default Norton Antivirus och mobiltelefoner

PC-version av Norton Antivirus kan inte upptäcka mobiltelefon virus. Det kan finnas versioner av antivirus-program som har skapats speciellt för mobiltelefoner, men såvitt jag vet Symantec / Norton inte har en sådan version ännu. Totalt sett har mycket få fall av mobiltelefon virus och de flesta av dem tycktes vara Hoaxes eller malware men inte verkliga virus.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise runoades Virus, spionprogram och säkerhet 2 3 december 2008 13:54
Linux maj makten nya Nokia mobiltelefoner Mike0001 Linux & Alternativa OS 1 8 juni 2008 04:49
Norton Antivirus problem. KingOmega Virus, spionprogram och säkerhet 8 27 februari 2008 11:32
Hej Jag kommer från Richard med nya mobiltelefoner i uk fonecctv Presentera dig här 1 15 november 2007 01:04
Mobiltelefoner BlueEew Off Topic Discussion 5 18 mars 2007 05:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.