![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er ikke for den bærbare computer, jeg bruger, men en vens. Hun nylig haft problemer med Norton Antivirus og ønskede at prøve en afinstallere og installere igen for at løse problemet. Det gik galt, når Norton ikke ville installere igen, og hun er ikke ordne det. Jeg vil forsøge at få en gå mig i dag, men er der nogen særlig rådgivning du kunne tilbyde foruden efter Symantec websteds fejlfinding? |
|
| |||
| |||
| For at være helt ærlig, ville jeg ikke gå tilbage til nordpå igen, da det er for ressource tunge og ikke den mest effektive antivirus, der findes bedre gratis alternativer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| du Norton Removal Tool for at fjerne det (sandsynligvis plejer fjerne det hele, fordi det nytteløst) og prøv en ny gratis anti-virus gerne avast eller AVG theres belastninger, tage et højdepunkt i den virus tråd som theres et par tråde på foretrukne gratis anti V's
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avg antivirus eller avast antivirus vil gøre en langt bedre job og er gratis. De kan begge nemt kan findes via Google.
| |||
| |||
| Citat:
Det er Mike fra Norton Autoriseret Support Team reagerer på dit indlæg. Den nemmeste måde at løse dette problem, er at korrekt fjerne og geninstallere Norton AntiVirus. Du skal også sikre, at der ikke er andre antivirus programmer, der er installeret på denne computer, som flere ansøgninger vil give problemer. Fjern alle andre antivirus programmer først. Følg nedenstående trin for at kunne fjerne og geninstallere Norton AntiVirus. 1. Klik på linket nedenfor, og nøje følge anvisningerne for at bruge Norton Removal værktøj: Norton Removal Tool og instruktioner 2. Når værktøjet er kørt og fjernet alle Norton-produkter, skal du genstarte computeren. Log ind på Windows og køre værktøjet en anden gang, og genstart derefter computeren igen. 3. Når computeren er oppe at køre igen, skal du sørge for at din internetforbindelse virker korrekt. 4. Geninstaller Norton AntiVirus bruger det oprindelige medie. LiveUpdate løber i slutningen af installationen og hente og installere alle tilgængelige opdateringer. 5. At sikre, at alle program opdateringer og definition filer installeres manuelt køre LiveUpdate ved følgende metode: (A) Klik på "Start" -> "Alle programmer" -> "NortonAntiVirus" -> og vælge "LiveUpdate." fra sub-menu. LiveUpdate begynder at oprette forbindelse igen og du kan se udviklingen i opdateringer i vinduet. Når den er afsluttet, vil du nu se en besked i vinduet med teksten "Dit system er opdateret." (B) Klik på "Udfør" for at lukke LiveUpdate vindue. Også, bedes du svare tilbage til denne tråd og klarlægge, hvilken version af Norton AntiVirus til din ven har installeret, og hvilken version af Windows. Prøv denne proces, og svar tilbage til denne tråd og lade mig vide, hvis det løst dit issue.Also, bedes du svare tilbage til denne tråd og klarlægge, hvilken version af Norton AntiVirus til din ven har installeret, og hvilken version af Windows. Tak, Mike Michael York Norton Autoriseret Support Team Symantec Corporation |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| .... eller endnu bedre, bruge Removal Tool og installere et bedre produkt.
Nortoon er bloatware på det bedste og hogs system ressourcer samt skabe andre spørgsmål ....... det vil med tiden ødelægge dit system, og du er bedre tjent uden. Også, på trods af alle salg hype, er det ikke particalarly god til at afsløre. Undskyld Michael York, men NOD32 er et langt bedre produkt, og langt mindre krævende på ressourcerne. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Mange tak for alle dine råd. Min ven's Norton Antivirus er nu fast (hun foretrak at beholde den), og jeg har meget mere information om fri og effektiv anti-virus programmer. Jeg virkelig sætter pris på al den hjælp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil blot sige, at den nye nortons, 360 og 2008, er ikke ressource tungt på alle på grund af en fuldstændig ændring i kodning. Jeg er enig, 2006 var meget sulten og langsom, men de er meget bedre nu.
| |||
| |||
| Citat:
Jeg er glad for at høre, at dine venner installation af Norton arbejder nu korrekt. Pas på, Mike Michael York Norton Autoriseret Support Team Symantec Corporation http://service.symantec.com/priority |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Iexplore.exe og Norton-problem | mysteryman | Virus, Spyware & Sikkerhed | 37 | 23 december 2008 00:46 |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset Nod32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 3 december 2008 13:54 |
| A Strange Pop Up Problem - AntiVirus 2009 | Marshimaro1 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 11 november 2008 19:38 |
| Symantec Antivirus Problem | Showtee | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 2 januar 2008 12:34 |
| Norton Antivirus og mobiltelefoner | login_beta23 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 30 marts 2007 21:59 |
| Thread Tools | |
| |