![]() |
|
| |||
| |||
| Dit is niet voor de laptop Ik ben momenteel gebruikt, maar een vriend. Ze had onlangs problemen met Norton Antivirus en wilde proberen een verwijderen en installatie opnieuw het probleem op te lossen. Het ging mis toen Norton zou niet opnieuw installeren, en ze niet kan repareren. Ik ga proberen en hebben een ga mezelf vandaag, maar is er een bijzonder advies u kan bieden naast volgende Symantec website trouble shooting? |
|
| |||
| |||
| Om heel eerlijk ik zou niet terug te keren naar noorden toe, als het te zwaar middel en niet het meest effectieve antivirus, zijn er betere alternatieven. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| u Norton Removal Tool om hem te verwijderen (de meest waarschijnlijke wont verwijderen omdat zij nutteloos) en proberen een nieuwe gratis anti-virus zoals Avast of AVG theres lading, een piek in het virus draad als theres een paar draden op voorkeur gratis anti V's
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gem antivirus of Avast Antivirus zal een veel betere baan en zijn gratis. Ze kunnen beide snel te vinden is via Google.
| |||
| |||
| Citaat:
Dit is Mike van de Norton Authorized Support Team reageren op uw bericht. De eenvoudigste manier om dit probleem oplossen, is het goed te verwijderen en opnieuw installeren van Norton AntiVirus. Ook moet u ervoor zorgen dat er geen andere antivirus-toepassingen geïnstalleerd op deze computer, zoals meerdere aanvragen zal problemen veroorzaken. Verwijder eventuele andere antivirus-toepassingen eerst. Volg de onderstaande stappen om goed te verwijderen en opnieuw installeren van Norton AntiVirus. 1. Klik op de onderstaande link en volg nauwkeurig de instructies voor gebruik van de Norton Removal Tool: Norton Removal Tool en Instructies 2. Nadat het hulpprogramma is uitgevoerd en verwijderd alle Norton-producten, herstart uw computer. Meld u aan bij Windows en gebruikt u het hulpprogramma een tweede keer, en start de computer opnieuw. 3. Wanneer de computer is weer up and running, moet u ervoor zorgen dat uw internetverbinding goed werkt. 4. Norton AntiVirus opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke media. LiveUpdate loopt tegen het einde van de installatie en het downloaden en installeren van alle beschikbare updates. 5. Om er zeker van dat alle programma-updates en definitie bestanden zijn geïnstalleerd, handmatig draaien LiveUpdate met behulp van de volgende methode: (A) Klik op "Start" -> "Alle Programma's" -> "NortonAntiVirus" -> en kies "LiveUpdate". uit het submenu. LiveUpdate begint om verbinding nogmaals en u kunt zien op de voortgang van de updates in het venster. Als het is voltooid, u ziet dan een bericht in het venster dat zegt: "Uw systeem is up to date." (B) Klik op "Finish" om de LiveUpdate venster. Ook kunt u antwoord terug naar deze draad en verduidelijken welke versie van Norton AntiVirus uw vriend heeft geïnstalleerd en welke versie van Windows. Probeer dit proces en antwoord terug naar deze draad en laat me weten als het opgelost uw issue.Also, kunt u alstublieft antwoorden terug naar deze draad en verduidelijken welke versie van Norton AntiVirus uw vriend heeft geïnstalleerd en welke versie van Windows. Bedankt, Mike Michael York Norton Authorized Support Team Symantec Corporation |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| .... of beter nog, gebruik van het hulpprogramma voor het verwijderen en installeren van een superieur product.
Nortoon is bloatware op het beste en Hogs systeembronnen alsmede het creëren van andere zaken ....... het zal uiteindelijk breken je systeem en je bent beter af zonder. Ook, ondanks alle verkoop hype, is het niet particalarly goed in het opsporen. Sorry Michael York, maar NOD32 is een veel beter product en veel minder veeleisend voor de middelen. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Hartelijk dank voor al uw advies. Mijn vriend is Norton Antivirus is nu vastgesteld (zij de voorkeur te houden), en ik heb veel meer informatie over vrije en efficiënte anti-virus programma's. Ik waardeer alle van de hulp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou alleen willen zeggen dat de nieuwe nortons, 360 en 2008, zijn niet op alle zware middelen als gevolg van een volledige verandering in de codering. Ik ben het eens 2006 was zeer hongerig en traag, maar ze zijn nu veel beter.
| |||
| |||
| Citaat:
Ik ben blij te horen dat uw vrienden de installatie van Norton werkt nu correct. Pas op jezelf, Mike Michael York Norton Authorized Support Team Symantec Corporation http://service.symantec.com/priority |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Iexplore.exe en Norton probleem | mysteryman | Virus, spyware & Security | 37 | 23 dec 2008 00:46 |
| Kaspersky Antivirus 2009, Eset NOD32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise | runoades | Virus, spyware & Security | 2 | 3rd Dec 2008 13:54 |
| A Strange Pop Up Probleem - AntiVirus 2009 | Marshimaro1 | Virus, spyware & Security | 1 | 11 nov 2008 19:38 |
| Symantec Antivirus Probleem | Showtee | Virus, spyware & Security | 1 | De 2 januari 2008 12:34 |
| Norton Antivirus en mobiele telefoons | login_beta23 | Virus, spyware & Security | 1 | 30 mrt 2007 21:59 |
| Thread Tools | |
| |