mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Norton Antivirus problem.

Reply

Thread Tools
Old 16th 2008 Feb, 03:20
Medlem Group

Default Norton Antivirus problem.

Dette er ikke for den bærbare jeg bruker for øyeblikket, men en venn.

Hun har nylig hatt problemer med Norton Antivirus og ville prøve en avinstallere og installere på nytt for å løse problemet. Det gikk galt da Norton ville ikke installere på nytt, og hun er ikke fikse det.

Jeg skal prøve og ha en gå meg i dag, men er det noen spesielle råd kan du tilby foruten følge Symantec webområdet problemer med å skyte?
Old 16th 2008 Feb, 04:43
Medlem Group

For å være helt ærlig ville jeg ikke gå tilbake til nord igjen, så det er for ressurs tungt og ikke den mest effektive antivirus, er det bedre gratis alternativer.
Old 16th 2008 Feb, 05:09
Donor Group

du Norton Removal Tool til å fjerne det (sannsynligvis wont fjerne alt fordi det unyttig)

og prøve en ny, gratis anti virus som avast eller AVG Theres laster,

ta en topp i viruset tråden som Theres noen tråder på foretrukne gratis anti V's

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 16th 2008 Feb, 05:24
Rik
Banned Group

Gj.sn. antivirus eller avast antivirus vil gjøre en mye bedre jobb, og er gratis. De kan både være lett å finne via Google.

Selv når jeg sortere ut en PC som har Norton på det jeg ta det som det aller første skritt.

Norton forårsaker langt flere problemer enn det løser.

Min System: Glowbox

Prosessor (er):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Hovedkort:
Asus K8V-X
RAM-minne:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (er):
40gig, 80gig og 200gig
Optisk stasjon (er):
1 * CD-brenner, 1 * dvd rom
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Nå internett
Skjerm (er):
Dell 19 "
Operating System (s):
Xp Pro
Old 17th 2008 Feb, 16:45
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by KingOmega View Post
Dette er ikke for den bærbare jeg bruker for øyeblikket, men en venn.

Hun har nylig hatt problemer med Norton Antivirus og ville prøve en avinstallere og installere på nytt for å løse problemet. Det gikk galt da Norton ville ikke installere på nytt, og hun er ikke fikse det.

Jeg skal prøve og ha en gå meg i dag, men er det noen spesielle råd kan du tilby foruten følge Symantec webområdet problemer med å skyte?
Hi King,

Dette er Mike fra Norton Godkjente Support Team svarer på innlegget ditt. Den enkleste måten å løse dette problemet, er å fjerne og installere Norton AntiVirus. Sørg også for at det ikke er noen andre antivirus-programmer installert på datamaskinen, som flere programmer vil føre til problemer. Må du fjerne eventuelle andre antivirus-programmer først.

Følg fremgangsmåten nedenfor for å fjerne og installere Norton AntiVirus.

1. Klikk på linken nedenfor, og følg nøye instruksjonene for å bruke Norton Removal Tool:

Norton Removal Tool og instruksjoner

2. Når verktøyet er kjørt og fjernet alle Norton-produkter, startet datamaskinen på nytt. Logg deg på Windows og kjøre verktøyet en gang til, og deretter starte datamaskinen på nytt.

3. Når datamaskinen er tilbake oppe og kjører, må du kontrollere at Internett-tilkoblingen fungerer.

4. Installere Norton AntiVirus bruke det opprinnelige mediet. LiveUpdate vil kjøre mot slutten av installasjonen og laste ned og installere alle tilgjengelige oppdateringer.

5. Å gjøre visse at alle programoppdateringer og definisjonsfilene installeres manuelt kjøre LiveUpdate bruke følgende metode:

(B) Klikk "Start" -> "Alle programmer" -> "NortonAntiVirus" -> og velg "LiveUpdate. fra undermenyen. LiveUpdate vil begynne å koble til igjen, og du kan se fremgangen av oppdateringene i vinduet. Når det er fullført, vil du se en melding i vinduet som heter "Ditt system er oppdatert."
(B) Klikk Fullfør for å lukke LiveUpdate vinduet.

Også, kan du svare på denne tråden og avklare hvilken versjon av Norton AntiVirus din venn har installert og hvilken versjon av Windows.

Prøv denne prosessen og svare på denne tråden og gi meg beskjed hvis det løst ditt issue.Also, kan du svare på denne tråden og avklare hvilken versjon av Norton AntiVirus din venn har installert og hvilken versjon av Windows.

Takk,
Mike

Michael York
Norton Godkjente Support Team
Symantec Corporation
Old 17th 2008 Feb, 17:37
Donor Group

.... eller bedre ennå, kan du bruke verktøyet for fjerning og installere et førsteklasses produkt.

Nortoon er bloatware på det beste og hogs systemressurser samt skape andre problemer ....... det vil til slutt ødelegge systemet ditt, og du er bedre uten den. Også, til tross for alt salg sprøytenarkoman, er det ikke particalarly gode til gjenkjenning.

Beklager Michael York, men NOD32 er et langt overlegne produktet, og langt mindre krevende på ressurser.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 24th Feb 2008, 05:05
Medlem Group

Tusen takk for alle dine råd. Min venn's Norton Antivirus er nå løst (hun ønsket å beholde den), og jeg har mye mer informasjon om gratis og effektive anti-virus program. Jeg takker alle for hjelpen.
Old 24th Feb 2008, 10:45
Donor Group

Jeg skulle akkurat som å si at den nye nortons, 360 og 2008, er ikke ressursen tung i det hele skyldes en endring i koding. Jeg er enig, 2006 var ekstremt sulten og treg, men de er mye bedre nå.

Min System: #

Prosessor (er):
Intel Q6600
Hovedkort:
MSI P6N SLI V2
RAM-minne:
2GB DDR2 PC6400 Corsair
Graphics Card (s):
XFX Nvidia 8600GTS 512MB
Lydkort:
Integrert 8 Channel
Harddisk (er):
320GB Samsung S-ATA 7200RPM
Optisk stasjon (er):
LG LightScribe
Case / PSU:
Thermaltake Soprano & Toughpower 750W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Trådløst
Skjerm (er):
Samsung SyncMaster 931BW 19 "
Operating System (s):
Windows XP Professional SP3
Old 27 februar 2008, 11:32
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by KingOmega View Post
Tusen takk for alle dine råd. Min venn's Norton Antivirus er nå løst (hun ønsket å beholde den), og jeg har mye mer informasjon om gratis og effektive anti-virus program. Jeg takker alle for hjelpen.
Hi King,

Jeg er glad for å høre at dine venner installasjonen av Norton nå jobber riktig.

Ha det bra,

Mike

Michael York
Norton Godkjente Support Team
Symantec Corporation
http://service.symantec.com/priority
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Iexplore.exe og nord problem mysteryman Virus, spionprogrammer og sikkerhet 37 23 desember 2008 00:46
Kaspersky Antivirus 2009, Eset nod32 Antivirus, McAfee VirusScan Enterprise runoades Virus, spionprogrammer og sikkerhet 2 3 desember 2008 13:54
En Stange Pop Up Problem - AntiVirus 2009 Marshimaro1 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 11 nov 2008 19:38
Symantec Antivirus Problem Showtee Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 2 januar 2008 12:34
Norton Antivirus og mobiltelefoner login_beta23 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 1 30 mars 2007 21:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.