![]() |
|
| |||
| |||
| En familie ven har reelle problemer, der har købt og installeret Norton Internet Security. Tilfældige lock ups og maskinen bremses med CPU-forbrug på 100% er almindelige hændelser, selvom jeg ikke kan finde årsagen. Det er Norton processer, der er problemet så invaliderende Norton kurere det, men fordi de har betalt for den software, det er ikke en ideel løsning. Alle andre, havde noget lignende? Jeg har haft lutter ros for Norton har brugt det mig i årevis, men dette problem ikke bør gennemføres en 1.7GHz Celeron HP Lapton med 256 MB RAM på Windows XP, som det er. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Norton er kendt for at være ekstremt krævende på pc-ressourcer, den kan og ikke slå helt fast maskiner i langsomme stykker crap. Hvis jeg nogensinde besøger en kunde, og de har Norton jeg fjerne det, er det lort. Beklager, men jeg hader det. Mit råd .... tage den ud og lægge nogle gratis ting på. : vredet: Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Fair nok, jeg vil give AVG en prøve, da den ikke vil indstille dem tilbage noget ekstra, selv om jeg personligt ikke kan stå softwaren. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg tror, at det mangler den intuitive interface for at slå det fra god gratis software til en sand perle. Har jobbet, men jeg ville ikke stole mit arbejde maskiner med det personligt. Bør der være mere end nok for en tilfældig webbrowser, E-Mailer og MSN-bruger, selv:) Tak for de gode råd, jeg vil fortælle dig, hvordan det går. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger avast for alle min maskine forretnings-og personoplysninger. Jeg har ikke haft et problem med det nogensinde. Bedre end AVG. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke stå enhver Norton produkt, Min maskine ikke er strålende, men det virker så meget bedre uden Norton bruger alle det's ressourcer. Jeg fandt, at det ville tage aldre for computeren at starte op korrekt og åbning af programmer var langsom, det var bare spise min computer! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Vista Sig problemer | chris357 | Windows-operativsystemer | 4 | 21. jan 2009 21:21 |
| Musehjul woes | SocialWarfare | General Hardware Chat | 9 | 22 juli 2008 12:02 |
| Debetkort problemer! | Mike0001 | Off Topic Discussion | 2 | 23 april 2008 04:29 |
| OS installation problemer | dice14u | Windows-operativsystemer | 1 | 18th Dec 2007 11:32 |
| Grafikkort problemer, bedes du hjælpe! | mark99 | Grafikkort & Monitors | 19 | 11 juli 2007 23:09 |
| Thread Tools | |
| |