vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Norton woes

Reply

Thread Tools
Old 21 lokakuu 2006, 15:03
Jäsen

Default Norton woes

A perheystävän on ottaa todelliset ongelmat ottaa ostettu ja asennettu Norton Internet Security. Satunnainen lukita ylä-ja koneen pysähtymässä kanssa CPU käyttö on 100% ovat yleisiä ilmiöitä, vaikka en voi löytää syyt.

On Norton prosesseja, jotka ovat ongelman poistamalla Norton parantaa se, mutta kun otetaan huomioon ne ovat maksaneet ohjelmisto ei ole ihanteellinen ratkaisu. Kukaan muu ollut mitään tällaista? Minulla on ollut pelkkää kiitosta Norton käyttäneensä sitä itsekin jo vuosia, mutta tämä ongelma ei pitäisi tulevalla yksi 1.7GHz Celeron HP Lapton kanssa 256 Mt RAM Windows XP kuten se on.
Old 21 lokakuu 2006, 15:45
Administrator Group

Default Norton woes

Quote:
Originally Posted by Koboltti
1.7GHz Celeron HP Lapton kanssa 256 Mt RAM Windows XP kuten se on.
Windows itse tarvitsee 256 Mt RAM toimia. 256MB on melko vähäistä nykyään, minun euroalueen sektoreihin PC on sama spec ja se tapa näyttää, että ... hyvin se vaan tekee PC kestää tunnin vain käynnistyä.

Norton on tunnettu siitä, että hän on erittäin vaativa PC resursseja, se voi ja ei puolestaan täysin nopeasti koneet hidasta kappaletta crap.

Jos olen koskaan käymään asiakkaan ja ne on Norton voin poistaa, se on paskaa.

Anteeksi, mutta minä vihaan sitä. Oma neuvoja .... ota se pois ja laita hieman vapaata jutut.

: kierretty:

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 lokakuu 2006, 15:48
Jäsen

Default Norton woes

Reilu riitä, I'll antaa AVG kokeilla, sillä se ei aseta ne takaisin mitään ylimääräistä, mutta henkilökohtaisesti en voi seistä ohjelmistoa. En tiedä miksi, mutta uskon, että se ei ole intuitiivisen tehdä siitä hyvästä vapaan ohjelmiston todellinen helmi.

Onko työtä, vaikka en haluaisi luottaa työssäni koneita, joissa sitä henkilökohtaisesti. Jos yli riittää huolettomaan web-selain, E-Mailer ja MSN-käyttäjä, vaikka:)

Thanks for the tips, I'll voit tietää, miten se menee.
Old 21 lokakuu 2006, 15:51
Administrator Group

Default Norton woes

Käytän Avast kaikkien koneeni liike-ja henkilökohtaista. Olen ei ole ollut ongelmia sen kanssa koskaan. Sen paremmin kuin AVG.
Old 21 lokakuu 2006, 15:58
Jäsen

Default Norton woes

En voi seistä kaikki Norton-tuotteen, Oma laite ei loistava, mutta se toimii paljon paremmin ilman Norton käyttäen kaikkia sen resursseja.
Olen todennut, että se kestää iät ja tietokoneen käynnisty kunnolla ja avaamisesta ohjelmia oli hidas, se oli vain syö minun tietokone!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.