![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
A perheystävän on ottaa todelliset ongelmat ottaa ostettu ja asennettu Norton Internet Security. Satunnainen lukita ylä-ja koneen pysähtymässä kanssa CPU käyttö on 100% ovat yleisiä ilmiöitä, vaikka en voi löytää syyt.
On Norton prosesseja, jotka ovat ongelman poistamalla Norton parantaa se, mutta kun otetaan huomioon ne ovat maksaneet ohjelmisto ei ole ihanteellinen ratkaisu. Kukaan muu ollut mitään tällaista? Minulla on ollut pelkkää kiitosta Norton käyttäneensä sitä itsekin jo vuosia, mutta tämä ongelma ei pitäisi tulevalla yksi 1.7GHz Celeron HP Lapton kanssa 256 Mt RAM Windows XP kuten se on. |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Quote:
Norton on tunnettu siitä, että hän on erittäin vaativa PC resursseja, se voi ja ei puolestaan täysin nopeasti koneet hidasta kappaletta crap. Jos olen koskaan käymään asiakkaan ja ne on Norton voin poistaa, se on paskaa. Anteeksi, mutta minä vihaan sitä. Oma neuvoja .... ota se pois ja laita hieman vapaata jutut. : kierretty: My System: Hybr! D
|
|
|
|||
|
|||
|
Reilu riitä, I'll antaa AVG kokeilla, sillä se ei aseta ne takaisin mitään ylimääräistä, mutta henkilökohtaisesti en voi seistä ohjelmistoa. En tiedä miksi, mutta uskon, että se ei ole intuitiivisen tehdä siitä hyvästä vapaan ohjelmiston todellinen helmi.
Onko työtä, vaikka en haluaisi luottaa työssäni koneita, joissa sitä henkilökohtaisesti. Jos yli riittää huolettomaan web-selain, E-Mailer ja MSN-käyttäjä, vaikka:) Thanks for the tips, I'll voit tietää, miten se menee. |
|
|
|||
|
|||
|
Käytän Avast kaikkien koneeni liike-ja henkilökohtaista. Olen ei ole ollut ongelmia sen kanssa koskaan. Sen paremmin kuin AVG.
|
|
|
|||
|
|||
|
En voi seistä kaikki Norton-tuotteen, Oma laite ei loistava, mutta se toimii paljon paremmin ilman Norton käyttäen kaikkia sen resursseja.
Olen todennut, että se kestää iät ja tietokoneen käynnisty kunnolla ja avaamisesta ohjelmia oli hidas, se oli vain syö minun tietokone! |