mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

Norton ellende

Reply

Thread Tools
Old 21 okt 2006, 15:03
Lid Fractie

Default Norton ellende

Een familie vriend is met echte problemen hebben gekocht en geïnstalleerd, Norton Internet Security. Random lock-ups en de machine komt stil te liggen met een CPU-gebruik van 100% zijn gemeenschappelijke gebeurtenissen, maar ik vind geen reden waarom niet.

Het is Norton processen die het probleem als het uitschakelen van Norton geneest hij, maar gezien het feit dat zij hebben betaald voor de software is het geen ideale oplossing. Iemand anders iets als dit? Ik heb niets dan lof voor Norton hebben gebruikt het zelf al jaren, maar dit probleem niet moet worden die een Celeron 1.7GHz HP Lapton met 256 MB Ram met Windows XP zoals het is.
Old 21 okt 2006, 15:45
Administrator Group

Default Norton ellende

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kobalt
1.7GHz Celeron HP Lapton met 256 MB RAM Windows XP zoals het is.
Windows zelf behoeften 256mb ram te bedienen. 256mb is vrij laag in de hedendaagse normen, mijn moeders pc is identiek spec en wont run op dat ... goed doet, maar maakt de pc een uur naar slechts opstarten.

Norton staat bekend om zijn extreem veeleisende op PC middelen, kan en gaat weer perfect snelle machines in langzame stukken crap.

Als ik ooit een bezoek aan een klant en ze hebben Norton verwijder ik het, het is shit.

Sorry, maar ik haat het. Mijn advies .... neemt het af en zet een aantal gratis spullen op.

: twisted:

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 okt 2006, 15:48
Lid Fractie

Default Norton ellende

Goed, ik geef AVG een keer te proberen, omdat het niet zal ze weer iets extra's, hoewel ik persoonlijk kan niet de software. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat hij niet over de intuïtieve interface om te zetten van een goede vrije software in een echte parel.

Is de job, maar ik zou er niet op vertrouwen dat mijn werk machines met het persoonlijk. Moeten er meer dan voldoende voor een ongedwongen webbrowser, e-Mailer en MSN-gebruiker, maar:)

Bedankt voor de tips, Ik laat het u weten hoe het gaat.
Old 21 okt 2006, 15:51
Administrator Group

Default Norton ellende

Ik gebruik Avast voor al mijn machine bedrijfs-en persoonsgegevens. Ik heb niet een probleem had met het ooit. Zijn beter dan AVG.
Old 21 okt 2006, 15:58
Lid Fractie

Default Norton ellende

Ik kan niet een Norton product, Mijn machine is niet briljant, maar het werkt zo veel beter Norton zonder gebruik te maken van alle haar de middelen.
Ik vond dat hij zou worden leeftijden voor de computer op te starten correct en openstelling's was traag, het was gewoon het eten van mijn computer!
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vista Sig ellende chris357 Windows besturingssystemen 4 21 Jan 2009 21:21
Muiswiel ellende SocialWarfare Algemeen Hardware Chat 9 22 jul 2008 12:02
Debetkaart ellende! Mike0001 Off Topic Discussie 2 23 apr 2008 04:29
OS installatie ellende dice14u Windows besturingssystemen 1 18 dec 2007 11:32
Grafische kaart ellende, please help! mark99 Grafische Kaarten & Monitors 19 11 jul 2007 23:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.