![]() |
|
| |||
| |||
| Een familie vriend is met echte problemen hebben gekocht en geïnstalleerd, Norton Internet Security. Random lock-ups en de machine komt stil te liggen met een CPU-gebruik van 100% zijn gemeenschappelijke gebeurtenissen, maar ik vind geen reden waarom niet. Het is Norton processen die het probleem als het uitschakelen van Norton geneest hij, maar gezien het feit dat zij hebben betaald voor de software is het geen ideale oplossing. Iemand anders iets als dit? Ik heb niets dan lof voor Norton hebben gebruikt het zelf al jaren, maar dit probleem niet moet worden die een Celeron 1.7GHz HP Lapton met 256 MB Ram met Windows XP zoals het is. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Norton staat bekend om zijn extreem veeleisende op PC middelen, kan en gaat weer perfect snelle machines in langzame stukken crap. Als ik ooit een bezoek aan een klant en ze hebben Norton verwijder ik het, het is shit. Sorry, maar ik haat het. Mijn advies .... neemt het af en zet een aantal gratis spullen op. : twisted: Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Goed, ik geef AVG een keer te proberen, omdat het niet zal ze weer iets extra's, hoewel ik persoonlijk kan niet de software. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat hij niet over de intuïtieve interface om te zetten van een goede vrije software in een echte parel. Is de job, maar ik zou er niet op vertrouwen dat mijn werk machines met het persoonlijk. Moeten er meer dan voldoende voor een ongedwongen webbrowser, e-Mailer en MSN-gebruiker, maar:) Bedankt voor de tips, Ik laat het u weten hoe het gaat. |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik Avast voor al mijn machine bedrijfs-en persoonsgegevens. Ik heb niet een probleem had met het ooit. Zijn beter dan AVG. |
|
| |||
| |||
| Ik kan niet een Norton product, Mijn machine is niet briljant, maar het werkt zo veel beter Norton zonder gebruik te maken van alle haar de middelen. Ik vond dat hij zou worden leeftijden voor de computer op te starten correct en openstelling's was traag, het was gewoon het eten van mijn computer! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Vista Sig ellende | chris357 | Windows besturingssystemen | 4 | 21 Jan 2009 21:21 |
| Muiswiel ellende | SocialWarfare | Algemeen Hardware Chat | 9 | 22 jul 2008 12:02 |
| Debetkaart ellende! | Mike0001 | Off Topic Discussie | 2 | 23 apr 2008 04:29 |
| OS installatie ellende | dice14u | Windows besturingssystemen | 1 | 18 dec 2007 11:32 |
| Grafische kaart ellende, please help! | mark99 | Grafische Kaarten & Monitors | 19 | 11 jul 2007 23:09 |
| Thread Tools | |
| |