mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Norton woes

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 15:03
Medlem Group

Default Norton woes

En familie venn har reelle problemer med å ha kjøpt og installert Norton Internet Security. Tilfeldig låse vinduer og maskinen sliping å stoppe opp med bruk av CPU på 100% er vanlige hendelser, men jeg kan ikke finne årsaken.

Det er Norton prosesser som er problemet som deaktiverer Norton cures det, men gitt det faktum de har betalt for programvaren er det ikke en ideell løsning. Alle andre som hadde noe som dette? Jeg hadde ikke noe annet enn ros for Norton har brukt det selv i mange år, men dette problemet skal ikke effecting en 1.7GHz Celeron HP Lapton med 256MB RAM på Windows XP som er det.
Old 21 oktober 2006, 15:45
Administrator Group

Default Norton woes

Sitat:
Originally Posted by Kobolt
1.7GHz Celeron HP Lapton med 256MB RAM på Windows XP som er det.
Windows selv trenger 256 MB RAM for å fungere. 256MB er ganske lav i dagens standarder, mine mødre PC er identisk spec og den wont kjøre på det ... godt det gjør, men gjør PCen ta en time å bare starte på nytt.

Norton er kjent for å være ekstremt krevende på PC ressurser, kan det og gjør slår perfekt raske maskiner i sakte stykker crap.

Hvis jeg noensinne besøker en kunde, og de har Norton fjerner jeg den, det er noe dritt.

Beklager, men jeg hater det. Mitt råd .... ta den av og sette noen gratis ting på.

: vridde:

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 21 oktober 2006, 15:48
Medlem Group

Default Norton woes

Fair nok, jeg skal gi AVG en prøve siden det ikke vil sette dem tilbake noe ekstra, men personlig kan jeg ikke stå programvaren. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror at den mangler intuitivt grensesnitt for å slå det fra bra gratis programvare på en ekte perle.

Gjør jobben, men jeg ville ikke stole på mitt arbeid maskiner med det personlig. Skulle mer enn nok for en uformell nettleser, e-Mailer og MSN-bruker, men:)

Takk for tips, jeg skal fortelle deg hvordan det går.
Old 21 oktober 2006, 15:51
Administrator Group

Default Norton woes

Jeg bruker avast for all min maskin business og personlig. Jeg har ikke hatt et problem med det noensinne. Sin bedre enn AVG.
Old 21 oktober 2006, 15:58
Medlem Group

Default Norton woes

I can't stand Norton produkt, Min maskin er ikke strålende, men det fungerer så mye bedre uten Norton bruker all den ressurser.
Jeg syntes at det ville ta aldre på datamaskinen til å starte på riktig måte og åpne programmer kom sent, var det bare å spise datamaskinen min!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Vista Sig Woes chris357 Windows-operativsystemer 4 21 januar 2009 21:21
Musehjulet woes SocialWarfare General Hardware Chat 9 22 juli 2008 12:02
Debetkort woes! Mike0001 Av Emne Diskusjon 2 23 april 2008 04:29
OS-installasjon Woes dice14u Windows-operativsystemer 1 18 desember 2007 11:32
Grafikkortkonfigurasjon woes, kan hjelpe! mark99 Kabinetter & Skjermer 19 11 juli 2007 23:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.