![]() |
|
| |||
| |||
| En familie venn har reelle problemer med å ha kjøpt og installert Norton Internet Security. Tilfeldig låse vinduer og maskinen sliping å stoppe opp med bruk av CPU på 100% er vanlige hendelser, men jeg kan ikke finne årsaken. Det er Norton prosesser som er problemet som deaktiverer Norton cures det, men gitt det faktum de har betalt for programvaren er det ikke en ideell løsning. Alle andre som hadde noe som dette? Jeg hadde ikke noe annet enn ros for Norton har brukt det selv i mange år, men dette problemet skal ikke effecting en 1.7GHz Celeron HP Lapton med 256MB RAM på Windows XP som er det. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Norton er kjent for å være ekstremt krevende på PC ressurser, kan det og gjør slår perfekt raske maskiner i sakte stykker crap. Hvis jeg noensinne besøker en kunde, og de har Norton fjerner jeg den, det er noe dritt. Beklager, men jeg hater det. Mitt råd .... ta den av og sette noen gratis ting på. : vridde: Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Fair nok, jeg skal gi AVG en prøve siden det ikke vil sette dem tilbake noe ekstra, men personlig kan jeg ikke stå programvaren. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror at den mangler intuitivt grensesnitt for å slå det fra bra gratis programvare på en ekte perle. Gjør jobben, men jeg ville ikke stole på mitt arbeid maskiner med det personlig. Skulle mer enn nok for en uformell nettleser, e-Mailer og MSN-bruker, men:) Takk for tips, jeg skal fortelle deg hvordan det går. |
|
| |||
| |||
| Jeg bruker avast for all min maskin business og personlig. Jeg har ikke hatt et problem med det noensinne. Sin bedre enn AVG. |
|
| |||
| |||
| I can't stand Norton produkt, Min maskin er ikke strålende, men det fungerer så mye bedre uten Norton bruker all den ressurser. Jeg syntes at det ville ta aldre på datamaskinen til å starte på riktig måte og åpne programmer kom sent, var det bare å spise datamaskinen min! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Vista Sig Woes | chris357 | Windows-operativsystemer | 4 | 21 januar 2009 21:21 |
| Musehjulet woes | SocialWarfare | General Hardware Chat | 9 | 22 juli 2008 12:02 |
| Debetkort woes! | Mike0001 | Av Emne Diskusjon | 2 | 23 april 2008 04:29 |
| OS-installasjon Woes | dice14u | Windows-operativsystemer | 1 | 18 desember 2007 11:32 |
| Grafikkortkonfigurasjon woes, kan hjelpe! | mark99 | Kabinetter & Skjermer | 19 | 11 juli 2007 23:09 |
| Thread Tools | |
| |