![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| 2-13-08 Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg fik 9 via kritiske opdateringer og 2 mere via brugerdefinerede opdateringer efter at have læst denne besked!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Hvorfor gør de kalder det plaster tirsdag, da jeg altid får de opdateringer på onsdag = /. |
|
| |||
| |||
| De er frigivet den anden tirsdag i måneden. Automatiske opdateringer kan ikke få dem til sent på dagen. Så med tidszoner kan det tage 12 til 24 timer. |
|
| |||
| |||
| Åh jeg ser nu haha. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan konfigureres min pc til robotersvejsede Konfigurer Patches og opdateringer? | Ginger6 | Windows-operativsystemer | 4 | 18 oktober 2009 13:16 |
| Apples Day of udgivelser. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 11 | 15 September 2009 14:42 |
| Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystemer | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Mai Programrettelse tirsdag Release | evilfantasy | Windows-operativsystemer | 0 | 19. maj 2008 10:19 |
| Microsoft til at frigive 8 Sikkerhed Rettelser i april patch tirsdag | evilfantasy | Virus, Spyware & Sikkerhed | 0 | 7 april 2008 20:37 |
| Thread Tools | |
| |