mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

Patch Tuesday - Microsoft frigiver seks kritiske patches

Reply

Thread Tools
Old 13 februar 2008, 11:22
Redaktør Gruppen

Default Patch Tuesday - Microsoft frigiver seks kritiske patches

2-13-08

Citat:
Denne måneds "Patch tirsdag" ikke omfatter en programrettelse, der var blevet lovet i Microsofts forudanmeldelse til februar 2008. Microsoft kan ikke nås til kommentering i skrivende stund at sige hvorfor programrettelsen ikke var blevet medtaget.
Kilde

Old 15 februar 2008, 09:02
Donor-Gruppen

Jeg fik 9 via kritiske opdateringer og 2 mere via brugerdefinerede opdateringer efter at have læst denne besked!

Old 15. februar 2008, 09:25
Medlem Gruppen

Hvorfor gør de kalder det plaster tirsdag, da jeg altid får de opdateringer på onsdag = /.
Old 15 februar 2008, 09:31
Redaktør Gruppen

De er frigivet den anden tirsdag i måneden. Automatiske opdateringer kan ikke få dem til sent på dagen. Så med tidszoner kan det tage 12 til 24 timer.

Old 15 februar 2008, 09:32
Medlem Gruppen

Åh jeg ser nu haha.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sådan konfigureres min pc til robotersvejsede Konfigurer Patches og opdateringer? Ginger6 Windows-operativsystemer 4 18 oktober 2009 13:16
Apples Day of udgivelser. 4D (Fordy (Ford) Ollie General Software Chat 11 15 September 2009 14:42
Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 philthomas Windows-operativsystemer 0 23 juli 2009 01:54
Mai Programrettelse tirsdag Release evilfantasy Windows-operativsystemer 0 19. maj 2008 10:19
Microsoft til at frigive 8 Sikkerhed Rettelser i april patch tirsdag evilfantasy Virus, Spyware & Sikkerhed 0 7 april 2008 20:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.