![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| 2-13-08 Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik heb 9 via kritieke updates en 2 meer via aangepaste updates na het lezen van dit bericht!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Waarom noemen ze het patch-dinsdag toen ik krijg altijd de updates op woensdag = /. |
|
| |||
| |||
| Ze worden vrijgegeven op de tweede dinsdag van de maand. Automatische updates kunnen niet hen tot laat in de dag. Dus met tijdzones kan het 12 tot 24 uur. |
|
| |||
| |||
| Oh ik zie nu haha. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe configureer ik mijn pc robot Set Up Patches en updates? | Ginger6 | Windows besturingssystemen | 4 | 18 oktober 2009 13:16 |
| Dag van Apple Releases. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Algemene programmatuurnoot Chat | 11 | 15 september 2009 14:42 |
| Microsoft Windows 7 en Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows besturingssystemen | 0 | 23 jul 2009 01:54 |
| Mei Patch dinsdag Release | evilfantasy | Windows besturingssystemen | 0 | 19 mei 2008 10:19 |
| Microsoft Release 8 beveiligingscorrecties in april de patch dinsdag | evilfantasy | Virus, spyware & Security | 0 | De 7 april 2008 20:37 |
| Thread Tools | |
| |