mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

Patch Tuesday - Microsoft utgir seks kritiske oppdateringer

Reply

Thread Tools
Old 13. Feb 2008, 11:22
Moderator Group

2-13-08

Sitat:
Denne måneden er "Patch tirsdag" ikke inkluderte en patch som ble lovet i Microsofts forhånd varsel for februar 2008. Microsoft kunne ikke nås for kommentar på det i skrivende stund å si hvorfor oppdateringen ikke hadde vært inkludert.
Kilde

Old 15th 2008 Feb, 09:02
Donor Group

Jeg fikk 9 via kritiske oppdateringer og 2 mer via tilpassede oppdateringer etter å ha lest denne meldingen!

Old 15 februar 2008, 09:25
Medlem Group

Hvorfor de kaller det patch tirsdag når jeg alltid få oppdateringer på onsdag = /.
Old 15th 2008 Feb, 09:31
Moderator Group

De er utgitt på andre tirsdag i måneden. Automatiske oppdateringer kan ikke få dem til sent på dagen. Så med tidssoner det kan ta 12 til 24 timer.

Old 15th 2008 Feb, 09:32
Medlem Group

Å jeg ser nå haha.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.