mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Patch Tuesday - Microsoft ger ut sex kritiska patchar

Reply

Thread Tools
Old 13 februari 2008, 11:22
Moderator-gruppen

Default Patch Tuesday - Microsoft ger ut sex kritiska patchar

2-13-08

Citat:
Månadens "Patch tirsdag" inte innehöll en lapp som hade utlovats i Microsofts förhandsanmälan till februari 2008. Microsoft kan inte nås för kommentarer i skrivande stund säga varför korrigeringsfilen inte hade tagits med.
Källa

Old 15 februari 2008, 09:02
Givargruppen

Jag fick 9 via kritiska uppdateringar och 2 mer via anpassade uppdateringar efter att ha läst det här brevet!

Old 15 februari 2008, 09:25
Ledamot Gruppen

Varför kallas det plåster tirsdag när jag alltid får uppdateringarna på onsdag = /.
Old 15 februari 2008, 09:31
Moderator-gruppen

De släpps den andra tisdagen i månaden. Automatiska uppdateringar kan inte få dem förrän i slutet på dagen. Så med tidszoner kan det ta 12 till 24 timmar.

Old 15 februari 2008, 09:32
Ledamot Gruppen

Åh jag ser nu haha.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Konfigurera min dator Robotically Konfigurera Patchar och uppdateringar? Ginger6 Windows-operativsystem 4 18 oktober 2009 13:16
Apples dag av releaser. 4D (Fordy (Ford) Ollie General Software Chat 11 15 September 2009 14:42
Microsoft Releases Windows 7 och Windows Server 2008 R2 philthomas Windows-operativsystem 0 23 juli 2009 01:54
Maj Patch tirsdag Releasedatum evilfantasy Windows-operativsystem 0 19 maj 2008 10:19
Microsoft Release 8 säkerhetskorrigeringar i april's Patch tirsdag evilfantasy Virus, spionprogram och säkerhet 0 7 april 2008 20:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.