![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| 2-13-08 Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jag fick 9 via kritiska uppdateringar och 2 mer via anpassade uppdateringar efter att ha läst det här brevet!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Varför kallas det plåster tirsdag när jag alltid får uppdateringarna på onsdag = /. |
|
| |||
| |||
| De släpps den andra tisdagen i månaden. Automatiska uppdateringar kan inte få dem förrän i slutet på dagen. Så med tidszoner kan det ta 12 till 24 timmar. |
|
| |||
| |||
| Åh jag ser nu haha. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Konfigurera min dator Robotically Konfigurera Patchar och uppdateringar? | Ginger6 | Windows-operativsystem | 4 | 18 oktober 2009 13:16 |
| Apples dag av releaser. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 11 | 15 September 2009 14:42 |
| Microsoft Releases Windows 7 och Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystem | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Maj Patch tirsdag Releasedatum | evilfantasy | Windows-operativsystem | 0 | 19 maj 2008 10:19 |
| Microsoft Release 8 säkerhetskorrigeringar i april's Patch tirsdag | evilfantasy | Virus, spionprogram och säkerhet | 0 | 7 april 2008 20:37 |
| Thread Tools | |
| |