fravælg "Slå AVG Resident Shield"" /> PC langsommere end verdens langsomste ting! - Side 2 - Computer Juice - Forums
mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, Spyware & Sikkerhed

Register

PC langsommere end verdens langsomste ting!

Reply

Thread Tools
Old 6 november 2008, 11:32
Redaktør Gruppen

Default PC langsommere end verdens langsomste ting!

AVG
Du åbne den AVG Control Center program -> dobbeltklik på den "AVG Resident Shield" komponent (ser sådan her ud: ) -> Fravælge "Tænd AVG Resident Shield" afkrydsning og gemme indstillingen.
Når du har brug for, at AVG Resident Shield, (IAA, ¬ â "¢ ll lade dig vide, hvornår) bare at åbne AVG Control Center program -> dobbeltklik på den "AVG Resident Shield" komponent -> vælg "Tænd AVG Resident Shield" afkrydsning og gemme indstillingen.

Old 6 november 2008, 11:49
Donor-Gruppen

Hej,
Jeg har markeret de »Resident Shield Aktiv 'box & gemt ændringerne, men den siger, at jeg fortsat fuly beskyttet & Resident Shield er stadig aktiv.
Jeg er på version 8.0.175, er det korrekt?
Hilsen,

Slim.
Old 6 november 2008, 11:50
Redaktør Gruppen

Kan du højreklikke på skjoldet i systembakken og udgang ud af det nu?

Old 6 november 2008, 11:56
Donor-Gruppen

JA

Slim
Old 6 november 2008, 12:18
Redaktør Gruppen

Er scanneren kører nu? Hvis ikke så vil vi prøve en anden.

Old 8 november 2008, 07:37
Donor-Gruppen

Hi evilfantasy,
ked af forsinkelsen.
Forsøgte at køre Kaspersky med AVG slukket - no good.
Forsøgte igen med Windows Firewall også off - no good.
Ved begge lejligheder scanningen stoppet på 7%.
Jeg synes det er nødt til at være en anden scanner.
Ser frem til dit forslag,
Mange tak,

Slim.
Old 8 november 2008, 07:44
Donor-Gruppen

Hej igen,
Jeg er ked af, men jeg synes at have ændret rækkefølgen af de svar, ved ikke hvordan!

Slim.
Old 8 november 2008, 11:34
Redaktør Gruppen

OK, lad os prøve en anden scanner.

Scan med Panda ActiveScan
  • Når du er på Panda websted skal du klikke på Scan din pc nu knappen
  • Et nyt vindue åbnes ... du ved at klikke på Undersøg nu knappen
  • Indtast din Land
  • Indtast din Stat / provins
  • Indtast din e-mail-adresse og klik sende
  • Vælg enten Home User eller Firma
  • Vælg den relevante Ja eller Nej til at modtage markedsføring oplysninger
  • Klik på Gratis Online Scan knappen
  • Hvis man ønsker at installere et ActiveX komponent tillade det
  • Det vil begynde at hente de filer, det kræver for scanningen (Bemærk: Det kan tage et par minutter)
  • Når overførslen er færdig, klikker du på Min Computer for at starte scanningen
  • Når scanningen er fuldført, hvis noget ondsindet er opdaget, ved at klikke på Se rapport knappen, derefter gemme rapporten og gemme den til en praktisk placering.
Post indholdet af ActiveScan rapport i dit næste svar.

Old 10 November 2008, 10:30
Donor-Gruppen

Hi evilfantasy,
ActiveScan er endelig færdig, det tog næsten 4 timer, med følgende log;

;************************************************* ************************************************** ************************************************** ******************************
ANALYSE: 2008-11-10 17:14:27
Beskyttelse: 1
Malware: 8
Mistænkte: 0
;************************************************* ************************************************** ************************************************** ******************************
Beskyttelse
Beskrivelse Version Active Opdateret
;================================================= ================================================== ================================================== =================
Windows Defender 1.1.4104.0 Nej Ja
;================================================= ================================================== ================================================== =================
Malware
Id Beskrivelse Type Active Severity Disinfectable desinficeres Beliggenhed
00139061 Cookie / Doubleclick TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ doubleclick [2]. Txt
00139061 Cookie / Doubleclick TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ doubleclick [1]. Txt
00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ atdmt [1]. Txt
00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ atdmt [3]. Txt
00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ tribalfusion [1]. Txt
00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ tribalfusion [2]. Txt
00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ Mediaplex [1]. Txt
00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ Mediaplex [2]. Txt
00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ apmebf [3]. Txt
00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ apmebf [2]. Txt
00168090 Cookie / Serving-sys TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ tjener-sys [2]. Txt
00168093 Cookie / Serving-sys TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark@bs.serving-sys [2]. Txt
02891356 Trj / Spammer.ADX Virus / Trojan nr. 1 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal Folders \ Outlook Express Mail.sbd \ Slettet post [fotos. zip] [photos.scr]
Mistænkte
Sendte Beliggenhed i
Svagheder
Id Severity Beskrivelse: Jeg

Det er nu spørger mig, om jeg vil helst 'Desinfektion Advice'.
Det siger jeg har 1 medium risiko trussel med gratis desinfektion & 7 mindre farlige trusler med betalt for desinfektion.
Skal jeg bare ud, eller skal jeg gå til "Desinfektion rådgivning?

Taknemmeligt som altid,

Slim.
Old 10 November 2008, 11:35
Redaktør Gruppen

Det er bare cookies bortset fra denne ene fil.

C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal Folders \ Outlook Express Mail.sbd \ Slettet post [photos.zip] [photos.scr]

Du er nødt til at tømme din e-mail papirkurven, og det vil være væk.

Hvordan er det hele nu?

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.