fravælg "Slå AVG Resident Shield"" />
![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
AVG
Du åbne den AVG Control Center program -> dobbeltklik på den "AVG Resident Shield" komponent (ser sådan her ud: ) -> Fravælge "Tænd AVG Resident Shield" afkrydsning og gemme indstillingen.Når du har brug for, at AVG Resident Shield, (IAA, ¬ â "¢ ll lade dig vide, hvornår) bare at åbne AVG Control Center program -> dobbeltklik på den "AVG Resident Shield" komponent -> vælg "Tænd AVG Resident Shield" afkrydsning og gemme indstillingen. |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Jeg har markeret de »Resident Shield Aktiv 'box & gemt ændringerne, men den siger, at jeg fortsat fuly beskyttet & Resident Shield er stadig aktiv. Jeg er på version 8.0.175, er det korrekt? Hilsen, Slim. |
|
|
|||
|
|||
|
Kan du højreklikke på skjoldet i systembakken og udgang ud af det nu?
|
|
|
|||
|
|||
|
JA
Slim |
|
|
|||
|
|||
|
Er scanneren kører nu? Hvis ikke så vil vi prøve en anden.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hi evilfantasy,
ked af forsinkelsen. Forsøgte at køre Kaspersky med AVG slukket - no good. Forsøgte igen med Windows Firewall også off - no good. Ved begge lejligheder scanningen stoppet på 7%. Jeg synes det er nødt til at være en anden scanner. Ser frem til dit forslag, Mange tak, Slim. |
|
|
|||
|
|||
|
Hej igen,
Jeg er ked af, men jeg synes at have ændret rækkefølgen af de svar, ved ikke hvordan! Slim. |
|
|
|||
|
|||
|
OK, lad os prøve en anden scanner.
Scan med Panda ActiveScan
|
|
|
|||
|
|||
|
Hi evilfantasy,
ActiveScan er endelig færdig, det tog næsten 4 timer, med følgende log; ;************************************************* ************************************************** ************************************************** ****************************** ANALYSE: 2008-11-10 17:14:27 Beskyttelse: 1 Malware: 8 Mistænkte: 0 ;************************************************* ************************************************** ************************************************** ****************************** Beskyttelse Beskrivelse Version Active Opdateret ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Windows Defender 1.1.4104.0 Nej Ja ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Malware Id Beskrivelse Type Active Severity Disinfectable desinficeres Beliggenhed ;================================================= ================================================== ================================================== ================= 00139061 Cookie / Doubleclick TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ doubleclick [2]. Txt 00139061 Cookie / Doubleclick TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ doubleclick [1]. Txt 00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ atdmt [1]. Txt 00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ atdmt [3]. Txt 00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ tribalfusion [1]. Txt 00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ tribalfusion [2]. Txt 00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ Mediaplex [1]. Txt 00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ Mediaplex [2]. Txt 00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ apmebf [3]. Txt 00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ apmebf [2]. Txt 00168090 Cookie / Serving-sys TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ Mark @ tjener-sys [2]. Txt 00168093 Cookie / Serving-sys TrackingCookie Nej 0 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark@bs.serving-sys [2]. Txt 02891356 Trj / Spammer.ADX Virus / Trojan nr. 1 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal Folders \ Outlook Express Mail.sbd \ Slettet post [fotos. zip] [photos.scr] ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Mistænkte Sendte Beliggenhed i ;================================================= ================================================== ================================================== ================= ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Svagheder Id Severity Beskrivelse: Jeg ;================================================= ================================================== ================================================== ================= ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Det er nu spørger mig, om jeg vil helst 'Desinfektion Advice'. Det siger jeg har 1 medium risiko trussel med gratis desinfektion & 7 mindre farlige trusler med betalt for desinfektion. Skal jeg bare ud, eller skal jeg gå til "Desinfektion rådgivning? Taknemmeligt som altid, Slim. |
|
|
|||
|
|||
|
Det er bare cookies bortset fra denne ene fil.
C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal Folders \ Outlook Express Mail.sbd \ Slettet post [photos.zip] [photos.scr] Du er nødt til at tømme din e-mail papirkurven, og det vil være væk. Hvordan er det hele nu? |