Verwijder het vinkje bij "Turn on AVG Resident Shield"" /> PC langzamer dan langzaamste zaak van de wereld! - Pagina 2 - Computer Juice - Forums
mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spyware & Security

Register

PC trager is dan de wereld van de langzaamste ding!

Reply

Thread Tools
Old 6 november 2008, 11:32
Moderator Groep

Default PC trager is dan de wereld van de langzaamste ding!

AVG
Open de AVG Control Center programma -> dubbelklikken op de "AVG Resident Shield" component (ziet er als volgt uit: ) -> Schakelt u het "Zet AVG Resident Shield" vinkje en sla de instelling.
Wanneer u de AVG Resident Shield mogelijk te maken (IAA, ¬ â "¢ ll laten u weten wanneer) gewoon open het AVG Control Center programma -> dubbelklikken op de "AVG Resident Shield" component -> selecteer de "Zet AVG Resident Shield" vinkje en sla de instelling.

Old 6 november 2008, 11:49
Donor Groep

Hoi,
Ik heb aangevinkt de 'Resident Shield Actief' box & opgeslagen veranderingen, maar het zegt dat ik nog steeds ben ONVOLLEDIGE beschermd & de Resident Shield is nog steeds actief.
Ik ben op versie 8.0.175, klopt dat?
Groeten,

Slijm.
Old 6 november 2008, 11:50
Moderator Groep

Kunt u met de rechtermuisknop klikt u op het schild in de system tray en uitgang van het nu?

Old 6 november 2008, 11:56
Donor Groep

JA

Slijm
Old 6 november 2008, 12:18
Moderator Groep

Is de scanner draait nu? Zo niet dan zullen we proberen een andere.

Old 8 november 2008, 07:37
Donor Groep

Hi evilfantasy,
Sorry voor de vertraging.
Kaspersky probeerde te draaien met AVG uitgeschakeld - geen goed.
Probeerde het opnieuw met Windows Firewall ook off - geen goed.
Bij beide gelegenheden de scan gestopt op 7%.
Ik denk dat het zal moeten worden een andere scanner.
Kijk uit naar uw suggesties,
hartelijk dank,

Slijm.
Old 8 november 2008, 07:44
Donor Groep

Hallo weer,
Het spijt me, maar ik lijken te zijn veranderd de volgorde van de antwoorden, ik weet niet hoe!

Slijm.
Old 8 november 2008, 11:34
Moderator Groep

OK laten we proberen een andere scanner.

Scannen met Panda ActiveScan
  • Zodra u zich op de Panda site klikt u op de Scan uw computer nu knop
  • Een nieuw venster zal openen ... klik op de Nu controleren knop
  • Voer uw Land
  • Voer uw Staat / provincie
  • Voer uw e-mail adres en klik op sturen
  • Selecteer Thuisgebruiker of Onderneming
  • Selecteer de juiste Ja of Nee om het ontvangen van marketinginformatie
  • Klik op de Gratis Online Scan knop
  • Als hij wil het installeren van een ActiveX-component toe
  • Het zal beginnen met het downloaden van de bestanden die hij nodig heeft voor het scannen (Opmerking: Het kan een paar minuten)
  • Bij het downloaden is voltooid, klikt u op Mijn Computer om te beginnen met de scan
  • Wanneer de scan is voltooid, als er iets schadelijk is gedetecteerd, klikt u op de Zie Verslag knop, Sla vervolgens Verslag en sla dit op een gunstige locatie.
Post de inhoud van de ActiveScan rapport in je volgende antwoord.

Old 10 november 2008, 10:30
Donor Groep

Hi evilfantasy,
ActiveScan is eindelijk klaar, het duurde bijna 4 uur, met de volgende log;

;************************************************* ************************************************** ************************************************** ******************************
ANALYSE: 2008-11-10 17:14:27
PROTECTIONS: 1
MALWARE: 8
Verdachten: 0
;************************************************* ************************************************** ************************************************** ******************************
PROTECTIONS
Beschrijving Versie Active Updated
;================================================= ================================================== ================================================== =================
Windows Defender 1.1.4104.0 Nee Ja
;================================================= ================================================== ================================================== =================
MALWARE
Id Omschrijving Type Active Ernst Disinfectable Gedesinfecteerd Locatie
00139061 Cookie / Doubleclick TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ doubleclick [2]. Txt
00139061 Cookie / Doubleclick TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ doubleclick [1]. Txt
00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ atdmt [1]. Txt
00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ atdmt [3]. Txt
00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ tribalfusion [1]. Txt
00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ tribalfusion [2]. Txt
00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ Mediaplex [1]. Txt
00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ Mediaplex [2]. Txt
00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ apmebf [3]. Txt
00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ apmebf [2]. Txt
00168090 Cookie / Serving-sys TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ serving-sys [2]. Txt
00168093 Cookie / Serving-sys TrackingCookie Nee 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark@bs.serving-sys [2]. Txt
02891356 Trj / Spammer.ADX Virus / Trojan No 1 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal Folders \ Outlook Express Mail.sbd \ Verwijderde items [foto's. zip] [photos.scr]
Verdachten
Verzonden Locatie i
KWETSBAARHEID
Id Severity Description i

Het is nu vraagt me of ik wil geen 'Disinfectant Advies'.
Hij zegt dat ik 1 middelgrote gevaar bedreiging met gratis desinfectie & 7 lage gevaar bedreigingen met betaald voor desinfectie.
Zal ik net verlaten, of zal ik gaan voor 'Desinfectie advies'?

Dankbaar als altijd,

Slijm.
Old 10 november 2008, 11:35
Moderator Groep

Het is gewoon cookies, behalve voor deze ene bestand.

C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal Folders \ Outlook Express Mail.sbd \ Verwijderde items [photos.zip] [photos.scr]

U moet uw e-mail prullenbak leeg en het zal worden gegaan.

Hoe is alles nu?

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.