fjern merket for Slå på AVG Resident Shield "" /> PCen tregere enn verdens langsomste thing! - Side 2 - Computer Juice - Forums
mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogrammer og sikkerhet

Register

PC tregere enn verdens tregeste ting!

Reply

Thread Tools
Old 6te Nov 2008, 11:32
Moderator Group

Default PC tregere enn verdens tregeste ting!

AVG
Vennligst åpne AVG Control Center Program -> dobbeltklikk på "AVG Resident Shield" komponent (ser slik ut: ) -> Oppheve merkingen av "Slå på AVG Resident Shield" merke og lagre innstillingen.
Når du må aktivere AVG Resident Shield (IAA, ¬ â "¢ ll deg beskjed når) bare åpne AVG Control Center programmet -> dobbeltklikk på "AVG Resident Shield" komponent -> velg "Slå på AVG Resident Shield" merke og lagre innstillingen.

Old 6te Nov 2008, 11:49
Donor Group

Hei,
Jeg har krysset av på "Resident Shield Aktiv" boksen og lagret endringene, men sier det at jeg fortsatt fuly beskyttet & the Resident Shield er fortsatt aktiv.
Jeg er på versjon 8.0.175, er det riktig?
Hilsen,

Slim.
Old 6te Nov 2008, 11:50
Moderator Group

Kan du høyreklikker på skjoldet i systemstatusfeltet og gå ut av det nå?

Old 6te Nov 2008, 11:56
Donor Group

JA

Slim
Old 6te Nov 2008, 12:18
Moderator Group

Er skanneren kjører nå? Hvis ikke vil vi prøve en annen.

Old 8th 2008 nov 07:37
Donor Group

Hi evilfantasy,
beklager forsinkelsen.
Prøvde å kjøre Kaspersky med AVG slått av - ikke bra.
Prøvde på nytt med Windows-brannmur også utenfor - ikke bra.
På begge anledninger skanningen stoppet på 7%.
Jeg tror det er nødt til å være en annen skanner.
Se frem til dine forslag,
Mange takk,

Slim.
Old 8th 2008 nov 07:44
Donor Group

Hei igjen,
Jeg beklager men jeg synes å ha forandret rekkefølgen på svar, vet ikke hvordan!

Slim.
Old 8th 2008 nov 11:34
Moderator Group

OK, la oss prøve en annen skanner.

Scan med Panda ActiveScan
  • Når du er på Panda site klikk Scan PCen nå knappen
  • Et nytt vindu åpnes ... klikk Kontroller knappen
  • Angi Land
  • Angi Delstat / provins
  • Angi e-postadresse og klikk sende
  • Velg enten Home User eller Selskap
  • Velg riktig Ja eller Nei for å motta markedsinformasjon
  • Klikk Gratis Online Scan knappen
  • Hvis de ønsker å installere en ActiveX-komponent tillater det
  • Det vil begynne å laste ned filene det krever for skanning (Merk: Det kan ta et par minutter)
  • Når nedlastingen er fullført, klikker du på Min datamaskin å starte skanningen
  • Når skanningen er fullført, om noe ondsinnet oppdages, kan du klikke Se rapport knapp, deretter Lagre Report og lagre den på et passende sted.
Post innholdet i ActiveScan rapport i neste svaret.

Old 10th 2008 nov 10:30
Donor Group

Hi evilfantasy,
ActiveScan har endelig ferdig, tok det nesten 4 timer, med følgende log;

;************************************************* ************************************************** ************************************************** ******************************
ANALYSE: 2008-11-10 17:14:27
Beskyttelsene: 1
Malware: 8
Mistenkte: 0
;************************************************* ************************************************** ************************************************** ******************************
Beskyttelsene
Beskrivelse Versjon Active Oppdatert
;================================================= ================================================== ================================================== =================
Windows Defender 1.1.4104.0 Nei Ja
;================================================= ================================================== ================================================== =================
Malware
Id Beskrivelse Type Aktiv Severity Disinfectable desinfiseres Beliggenhet
00139061 Cookie / Dobbelklikk TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ DoubleClick [2]. Txt
00139061 Cookie / Dobbelklikk TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ DoubleClick [1]. Txt
00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ atdmt [1]. Txt
00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ atdmt [3]. Txt
00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ tribalfusion [1]. Txt
00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ tribalfusion [2]. Txt
00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ Mediaplex [1]. Txt
00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ Mediaplex [2]. Txt
00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ apmebf [3]. Txt
00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ apmebf [2]. Txt
00168090 Cookie / Servering-sys TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ serving-sys [2]. Txt
00168093 Cookie / Servering-sys TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark@bs.serving-sys [2]. Txt
02891356 Trj / Spammer.ADX Virus / Trojan Nei 1 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal mapper \ Outlook Express Mail.sbd \ Slettede elementer [bilder. zip] [photos.scr]
Mistenkte
Sent Sted i
Sikkerhetsproblemer
Id alvorlighetsgrad Beskrivelse i

Det er nå spør meg om jeg vil ha noen 'Disinfectant Advice'.
Det står at jeg har 1 middels fare trussel med gratis desinfeksjon & 7 lav fare trusler med betalt for desinfeksjon.
Skal jeg bare gå ut, eller skal jeg gå for "Desinfisering råd"?

Takknemlig som alltid,

Slim.
Old 10th 2008 nov 11:35
Moderator Group

Det er bare informasjonskapsler unntatt denne ene filen.

C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal mapper \ Outlook Express Mail.sbd \ Slettede elementer [photos.zip] [photos.scr]

Du må tømme e søppel og det vil bli borte.

Hvordan er alt nå?

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Tregere internett hastigheter på kvelder på kabelen kojowilliams Nettverk, modem og VoIP 1 25 mai 2009 14:18
Verdens største HardDrive pete21 Drivere og flyttbare medier 1 15 nov 2008 05:18
Tregere og tregere RB211 Virus, spionprogrammer og sikkerhet 47 24 april 2008 06:21
Verdens lengste setning som ikke bare er tull Mike0001 Av Emne Diskusjon 150 8 mars 2008 04:55
Er eksterne hardrives tregere enn interne? dubs89 Drivere og flyttbare medier 3 29 desember 2007 14:05
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.