fjern merket for Slå på AVG Resident Shield "" />
![]() |
|
| |||
| |||
| AVG Vennligst åpne AVG Control Center Program -> dobbeltklikk på "AVG Resident Shield" komponent (ser slik ut: ) -> Oppheve merkingen av "Slå på AVG Resident Shield" merke og lagre innstillingen.Når du må aktivere AVG Resident Shield (IAA, ¬ â "¢ ll deg beskjed når) bare åpne AVG Control Center programmet -> dobbeltklikk på "AVG Resident Shield" komponent -> velg "Slå på AVG Resident Shield" merke og lagre innstillingen. |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har krysset av på "Resident Shield Aktiv" boksen og lagret endringene, men sier det at jeg fortsatt fuly beskyttet & the Resident Shield er fortsatt aktiv. Jeg er på versjon 8.0.175, er det riktig? Hilsen, Slim. |
|
| |||
| |||
| Kan du høyreklikker på skjoldet i systemstatusfeltet og gå ut av det nå? |
|
| |||
| |||
| JA Slim |
|
| |||
| |||
| Er skanneren kjører nå? Hvis ikke vil vi prøve en annen. |
|
| |||
| |||
| Hi evilfantasy, beklager forsinkelsen. Prøvde å kjøre Kaspersky med AVG slått av - ikke bra. Prøvde på nytt med Windows-brannmur også utenfor - ikke bra. På begge anledninger skanningen stoppet på 7%. Jeg tror det er nødt til å være en annen skanner. Se frem til dine forslag, Mange takk, Slim. |
|
| |||
| |||
| Hei igjen, Jeg beklager men jeg synes å ha forandret rekkefølgen på svar, vet ikke hvordan! Slim. |
|
| |||
| |||
| OK, la oss prøve en annen skanner. Scan med Panda ActiveScan
|
|
| |||
| |||
| Hi evilfantasy, ActiveScan har endelig ferdig, tok det nesten 4 timer, med følgende log; ;************************************************* ************************************************** ************************************************** ****************************** ANALYSE: 2008-11-10 17:14:27 Beskyttelsene: 1 Malware: 8 Mistenkte: 0 ;************************************************* ************************************************** ************************************************** ****************************** Beskyttelsene Beskrivelse Versjon Active Oppdatert ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Windows Defender 1.1.4104.0 Nei Ja ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Malware Id Beskrivelse Type Aktiv Severity Disinfectable desinfiseres Beliggenhet ;================================================= ================================================== ================================================== ================= 00139061 Cookie / Dobbelklikk TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ DoubleClick [2]. Txt 00139061 Cookie / Dobbelklikk TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ DoubleClick [1]. Txt 00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ atdmt [1]. Txt 00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ atdmt [3]. Txt 00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ tribalfusion [1]. Txt 00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ tribalfusion [2]. Txt 00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ Mediaplex [1]. Txt 00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ Mediaplex [2]. Txt 00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ apmebf [3]. Txt 00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ apmebf [2]. Txt 00168090 Cookie / Servering-sys TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark @ serving-sys [2]. Txt 00168093 Cookie / Servering-sys TrackingCookie Nei 0 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark@bs.serving-sys [2]. Txt 02891356 Trj / Spammer.ADX Virus / Trojan Nei 1 Ja Nei C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal mapper \ Outlook Express Mail.sbd \ Slettede elementer [bilder. zip] [photos.scr] ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Mistenkte Sent Sted i ;================================================= ================================================== ================================================== ================= ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Sikkerhetsproblemer Id alvorlighetsgrad Beskrivelse i ;================================================= ================================================== ================================================== ================= ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Det er nå spør meg om jeg vil ha noen 'Disinfectant Advice'. Det står at jeg har 1 middels fare trussel med gratis desinfeksjon & 7 lav fare trusler med betalt for desinfeksjon. Skal jeg bare gå ut, eller skal jeg gå for "Desinfisering råd"? Takknemlig som alltid, Slim. |
|
| |||
| |||
| Det er bare informasjonskapsler unntatt denne ene filen. C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal mapper \ Outlook Express Mail.sbd \ Slettede elementer [photos.zip] [photos.scr] Du må tømme e søppel og det vil bli borte. Hvordan er alt nå? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tregere internett hastigheter på kvelder på kabelen | kojowilliams | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 25 mai 2009 14:18 |
| Verdens største HardDrive | pete21 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 15 nov 2008 05:18 |
| Tregere og tregere | RB211 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 47 | 24 april 2008 06:21 |
| Verdens lengste setning som ikke bare er tull | Mike0001 | Av Emne Diskusjon | 150 | 8 mars 2008 04:55 |
| Er eksterne hardrives tregere enn interne? | dubs89 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 29 desember 2007 14:05 |
| Thread Tools | |
| |