avmarkera "Aktivera AVG Resident Shield"" />
![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| AVG Vänligen öppna AVG Control Center Program -> dubbelklicka på "AVG Resident Shield" komponent (ser ut så här: ) -> Avmarkera "Slå på AVG Resident Shield" bock och spara inställningen.När du måste aktivera den AVG Resident Shield (IAA, ¬ â "¢ ll dig när) bara öppna AVG Control Center Program -> dubbelklicka på "AVG Resident Shield" komponent -> välj "Slå på AVG Resident Shield" bock och spara inställningen. |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har avmarkerat "Resident Shield Aktiv" box & sparat förändringar, men står det att jag fortfarande fuly skyddade & Resident Shield är fortfarande aktiv. Jag är på version 8.0.175, är det korrekt? Hälsningar, Slem. |
|
| |||
| |||
| Kan du högerklickar på skärmen i systemfältet och stänga av den nu? |
|
| |||
| |||
| JA Slem |
|
| |||
| |||
| Är scanner igång nu? Om inte så kommer vi att prova en annan. |
|
| |||
| |||
| Hej evilfantasy, ledsen om förseningen. Försökte köra Kaspersky med AVG avstängd - inte bra. Försökte igen med Windows-brandväggen också bort - inte bra. Vid båda tillfällena Scan stannade på 7%. Jag tror att det kommer att behöva en scanner. Ser fram emot era förslag, Tack så mycket, Slem. |
|
| |||
| |||
| Hej igen, Jag är ledsen men jag verkar ha ändrat ordningen för svaren, vet inte hur! Slem. |
|
| |||
| |||
| OK låt oss prova en annan scanner. Skanna med Panda ActiveScan
|
|
| |||
| |||
| Hej evilfantasy, ActiveScan har äntligen klar, det tog nästan 4 timmar, med följande log; ;************************************************* ************************************************** ************************************************** ****************************** ANALYS: 2008-11-10 17:14:27 Skydd: 1 Malware: 8 Misstänkta: 0 ;************************************************* ************************************************** ************************************************** ****************************** Skydd Beskrivning Version Active Uppdaterad ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Windows Defender 1.1.4104.0 Nej Ja ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Malware Id Beskrivning Typ Active Severity Disinfectable desinfekterats Läge ;================================================= ================================================== ================================================== ================= 00139061 Cookie / Doubleclick TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ doubleclick [2]. Txt 00139061 Cookie / Doubleclick TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ doubleclick [1]. Txt 00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ atdmt [1]. Txt 00139064 Cookie / Atlas DMT TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ atdmt [3]. Txt 00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ tribalfusion [1]. Txt 00145731 Cookie / Tribalfusion TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ tribalfusion [2]. Txt 00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ Mediaplex [1]. Txt 00145738 Cookie / Mediaplex TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ Mediaplex [2]. Txt 00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ apmebf [3]. Txt 00168061 Cookie / Apmebf TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ varumärke @ apmebf [2]. Txt 00168090 Cookie / Serving-sys TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ märke @ tjänstgör-sys [2]. Txt 00168093 Cookie / Serving-sys TrackingCookie Nej 0 Yes No C: \ Documents and Settings \ Mark \ Cookies \ mark@bs.serving-sys [2]. Txt 02891356 Trj / Spammer.ADX Virus / Trojan nr 1 Ja Nej C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal Folders \ Outlook Express Mail.sbd \ Borttaget [bilder. zip] [photos.scr] ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Misstänkta Skickat Läge i ;================================================= ================================================== ================================================== ================= ;================================================= ================================================== ================================================== ================= SÅRBARHET Id Severity Beskrivning I ;================================================= ================================================== ================================================== ================= ;================================================= ================================================== ================================================== ================= Det är nu frågar mig om jag vill ha några "Desinfektionsmedel rådgivning". Det säger att jag har 1 hot medium fara med gratis desinfektion & 7 låg hot fara med betalt för desinfektion. Ska jag bara avsluta, eller skall jag gå för "Desinfektion råd"? Tacksamt som alltid, Slem. |
|
| |||
| |||
| Det är bara kakor med undantag för en fil. C: \ Documents and Settings \ Mark \ Application Data \ Thunderbird \ Profiles \ f3nfw7ew.default \ Mail \ Lo cal Folders \ Outlook Express Mail.sbd \ Borttaget [photos.zip] [photos.scr] Du måste tömma din e papperskorgen och det kommer att vara borta. Hur är allt nu? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Långsammare internet hastigheter kvällar på kabel | kojowilliams | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 25 maj 2009 14:18 |
| Världen största Hårddisk | pete21 | Drives & Removable Media | 1 | 15 november 2008 05:18 |
| Långsammare och långsammare | RB211 | Virus, spionprogram och säkerhet | 47 | 24 april 2008 06:21 |
| Världen längsta meningen att det inte bara nonsens | Mike0001 | Off Topic Discussion | 150 | 8 mars 2008 04:55 |
| Är yttre hardrives långsammare än inre? | dubs89 | Drives & Removable Media | 3 | 29 december 2007 14:05 |
| Thread Tools | |
| |