![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
päässyt eroon kaikista e-mail roskista. Minulla on vain joitakin omaan postilaatikkoon nyt. Tietokone vielä hyvin, hyvin hitaasti ja mahdollisesti saada hitaammin! Terveisin, Liman |
|
|
|||
|
|||
|
Hei taas,
Olen vain yrittänyt päivittää AVG ja kesti kolme kertaa. Se alun perin kertoi minulle, että minulla ei ole tarpeeksi "vapaata muistia. Onko tätä asiaa? Todennäköisesti ei, mutta olen saavuttanut "puristi kuin hukkuva oljenkorteen" aikaa! Terveisin, Liman. |
|
|
|||
|
|||
|
Oletko tehnyt Levyn uudelleenjärjestäminen ja pettää tapahtumat?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
juuri tehnyt levyn uudelleenjärjestäminen ja olen nyt tekemässä de-frag. Minulla on tällä hetkellä 83% vapaata tilaa minun HDD. De-frag voi kestää ikuisesti, raportoi heti, Voinko käyttää PC aikana de-frag? Liman. |
|
|
|||
|
|||
|
Unohdin mainita, olen yrittänyt ajaa Kaspersky iltapäivällä, mutta se pitää epäonnistuvat päivitys vaiheessa, joka esti minua yrittää skannata.
Tiedä merkitystä, että ehkä kukaan? Liman. |
|
|
|||
|
|||
|
Hi evilfantasy,
de-frag on valmis ........... ei muutu! Olen varma, että minun PC on ehtiminen hitaammin, varsinkin kun avaaminen ja sulkeminen sovelluksia. Jos yritän avata kaksi hakemusta, se näyttää kestää ikuisesti. Kaikki ajatukset, paljon kiitoksia, Liman. |
|
|
|||
|
|||
|
Näetkö mitään Task Manager, joka käyttää paljon resursseja?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hei,
Task Manager on hieman tuntematon minulle. Nojalla Prosessit-välilehti suorittimen käyttö osoittaa "System Idle Process @ 98. Mikään muu näyttää nousevan yli 02. Nojalla Suorituskyky-välilehti Siinä luetellaan kolme arvoja otsikon "Yhteensä". Handles ... 11288 (vaihtelee vähän), Threads ....... 509 (vaihteleminen myös), Työnkulut ... 40. (Kun olin neljä progs auki, mutta yksikään käynnissä). Kaspersky Scan vielä pysähtyy 7% vaikka Task Manager vielä luettelot sitä Juoksu & Java Console ponnahtaa alussa Scan. En sulje se. Anteeksi, että vian sinua info jotka eivät välttämättä ole ........ vai onko? Odotettaessa, Liman. PS Jos kohta tehdä toisen HJT loki? |
|
|
|||
|
|||
|
Pahoillamme evilfantasy,
lisätietoa. Suljettiin ......... uudelleen aloittamiseen on juuri 12 minuuttia. Kesti 2 minuuttia avata Internet Explorerissa. Sai 4 viestejä leimahti ylös Resident Shield noin vakoiluohjelmat, mutta he tulivat ja menivät ennen kuin ehdin lukea niitä oikein! Terveisin, Liman. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
pahoillani, mutta mutta voisitteko lähettää tietokoneen spec jos et ole sitä?
Myös Levyvirhe tarkistaa auttaa aloittaa Levyvirheiden tarkistaa tehdä seuraavat Start-Oma tietokone-kirjoittaa Klikkaa C:-asemalle, ja valitse sitten Ominaisuudet Napsauta Työkalut-välilehteä, valitse virheentarkistukset Tarkista nyt-laittaa rasti sekä valitse laatikot (Korjaa automaattisesti) ja (Etsi ja yritä) käynnistä PC ja odottaa skannaus on valmis Jos sinulla on useampi kiintolevy samoin heille myös Lisäksi sivustoon on sivun ohjeet speedup tietokoneeseen lisää http://mypcbuild.piczo.com/speedupyo...linkvar=000044 toivomme, että tämä auttaa