![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, har blivit av all e-post skräp. Jag har bara några i min inkorg nu. Computer fortfarande mycket, mycket långsamt och möjligen bli långsammare! Hälsningar, Slem |
|
| |||
| |||
| Hej igen, Jag har bara försökt att uppdatera min AVG och det tog tre försök. Det berättade inledningsvis att jag inte hade tillräckligt med "fritt minne". Är detta relevant? Antagligen inte, men jag har kommit till "klänger på strån" tid! Hälsningar, Slem. |
|
| |||
| |||
| Har du gjort diskrensning och defrag nyligen? |
|
| |||
| |||
| Hej, just gjort en skiva cleanup & jag nu gör en de-frag. Jag har för närvarande 83% ledigt utrymme på min hårddisk. De-frag kan ta evigheter, kommer att rapportera så fort Kan jag använda min dator under en de-frag?? Slem. |
|
| |||
| |||
| Glömde att nämna, jag försökte köra Kaspersky denna eftermiddag, men det höll inte i uppdateringen skede som hindrade mig från att försöka att skanna. Vet inte relevansen av denna, kanske ingen? Slem. |
|
| |||
| |||
| Hej evilfantasy, de-frag är komplett ........... ingen förändring! Jag är säker på att min dator blir långsammare, särskilt när man öppnar och stänger program. Om jag försöker öppna två program det verkar vara för evigt. Tankar, Tack så mycket, Slem. |
|
| |||
| |||
| Kan du se något i Aktivitetshanteraren som använder en massa resurser? |
|
| |||
| |||
| Hej, Aktivitetshanteraren är lite av ett okänt för mig. Under fliken Processer processoranvändningen visar "System Idle Process @ 98. Inget annat verkar gå över 02. Under fliken Prestanda räknas tre värden under rubriken "Totalt". Hanterar ... 11288 (varierar lite), Trådar ....... 509 (Varierande också), Processer ... 40. (När jag hade fyra progs öppen, men ingen löpning). Kaspersky Scan fortfarande stannar på 7% men Aktivitetshanteraren fortfarande listar den som Löpning & Java-konsol dyker upp i början av Scan. Jag stänger den. Ledsen att bugga dig med information som kan vara relevant ........ eller är det? I väntan, Slem. PS Alla punkter gör en annan HJT log? |
|
| |||
| |||
| Tyvärr evilfantasy, mer information. Stänga ......... Re-start har bara tagit 12 minuter. Det tog 2 minuter att öppna Internet Explorer. Fick 4 meddelanden flammade upp från Resident Shield om spionprogram, men de kom och gick innan jag kunde läsa dem ordentligt! Hälsningar, Slem. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ledsen för men men kan du lägga upp din dator spec om du inte det? också ett diskfel kontroll kommer att bidra att starta en check disk fel gör följande starta min dator skriva klicka på enhet C:-klicka sedan på egenskaper på fliken Verktyg-klicka på Felkontroll Kontrollera nu-sätta ett kryss i båda markera rutorna (automatiskt fix) och (söka efter och försök) sedan starta om datorn och vänta på scan för att slutföra Om du har fler än en hårddisk göra samma sak mot dem också även min hemsida har en sida med instruktioner om hur du SpeedUp din pc ytterligare http://mypcbuild.piczo.com/speedupyo...linkvar=000044 hoppas att detta hjälper
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Långsammare internet hastigheter kvällar på kabel | kojowilliams | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 25 maj 2009 14:18 |
| Världen största Hårddisk | pete21 | Drives & Removable Media | 1 | 15 november 2008 05:18 |
| Långsammare och långsammare | RB211 | Virus, spionprogram och säkerhet | 47 | 24 april 2008 06:21 |
| Världen längsta meningen att det inte bara nonsens | Mike0001 | Off Topic Discussion | 150 | 8 mars 2008 04:55 |
| Är yttre hardrives långsammare än inre? | dubs89 | Drives & Removable Media | 3 | 29 december 2007 14:05 |
| Thread Tools | |
| |