mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Virus, spionprogram och säkerhet

Register

Pop ups inte fungerar

Reply

Thread Tools
Old 16 december 2007, 16:26
New Member Group

Default Pop ups inte fungerar

Hjälp! när jag försöker öppna en pop-up (även om en webbplats som jag har bestämt aktiverat pop ups för) Jag får ett tomt fönster med en hänvisning högst upp till en mapp på min ext enhet. Det driver mig galen! Några idéer?
Old 16 december 2007, 16:29
Moderator-gruppen

Default Pop ups inte fungerar

Hämta HijackThis
  • Dubbelklicka på HJTInstall.
  • Klicka på "Installera"Knappen för att installera.
  • Efter installation, HijackThis bör öppna för dig.
  • Nästa klicka på "Har en av datorn och spara en loggfil " knappen
  • HijackThis kommer att skanna och sedan en logg kommer att öppna i Anteckningar.
  • Kopiera och klistra in loggen i ditt inlägg.
    • Har du inte HijackThis fastställa något ännu. Det mesta av vad man anser kommer att vara ofarliga eller till och med nödvändig.

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Min bildskärm fungerar och mina torn fungerar, men inte tillsammans nickny General Hardware Chat 7 22 juli 2009 14:26
Nya riggen inte fungerar sebo1989 General Hardware Chat 11 1 februari 2008 21:48
USB 2 fungerar inte torana9x General Hardware Chat 11 4 januari 2008 13:25
VPN fungerar inte mc_blue Virus, spionprogram och säkerhet 5 30 april 2007 09:41
Min CD fungerar inte, hjälp snälla? studio. Drives & Removable Media 6 21 mars 2007 03:25
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.