![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, nye bruger. Just wondering ... Mig at blive helt paranoid I'm evigt bekymret over edb-sikkerhed og lignende. I øjeblikket kører (har installeret) en hel del anti-malware-programmer. Disse omfatter Avira AntiVir, AVG Free, AVG anti-spyware, Comodo Firewall Pro, Threat Brand & Spyware Doctor (PC Tools). Også AVG-Anti rookit gratis & Hi-jack denne (som jeg køre og tage et kig sjældent.) Disse køres & opdatere ofte, meget sjældent jeg afsløre noget alvorligt uheldig. Generelt Hvis jeg nogensinde finde alt, hvad det normalt harmløse adware osv. Grundlæggende vil jeg gerne vide, er, er jeg stærkt nok beskyttet? Er, hvad jeg har fået nok? Hvis ikke, hvilke yderligere skridt kan jeg tage med? (F.eks Anonym surfing klient, ville det give mere beskyttelse?) Jeg er teknisk minded så ikke holde tilbage med alle svarene. Rådgivning meget værdsat! Cheers, LB. ![]() * NB Jeg har ingen problemer med systemet PERF. eller netto browsing hastighed. Jeg bruger en high-end maskine og temmelig fedt røret. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til fora! Du kan aldrig være 100% beskyttet, men der er et par definates som du kan tage i betragtning ved yderligere at beskytte din pc. Jeg vil anbefale at bruge adblockplus hvis du bruger Firefox. Hvis du bruger en anden browser, skifte til Firefox. Der findes metoder gerne IESpyAd som dybest annoncer over 1000 hjemmesider til din blokeret listen, som i høj grad kan hjælpe med at blokere en uventet ondsindet websted. Du kan også ændre dine sikkerhedsindstillinger i din browser for at spørge dig hver gang du ønsker at køre ActiveX-indhold, da disse kan være lige så dødbringende som kører en anonym. Exe. Et par programmer jeg ville overveje at installere ville være Ad-Aware, Spybot Search and Destroy, spywareblaster og muligvis CCleaner. Ved udgangen af den dag, de bedste og værste sikkerhedstrussel er brugeren - hvis du er meget forsigtige med, hvad og hvor du gennemse, sammen med øget sikkerhed, ligesom du har, vil du normalt være sikker.
|
| |||
| |||
| Cheers Gaz. (Som jeg allerede bruger Firefox) Jeg har faktisk havde Ad-Aware i et stykke tid nu, glemte at nævne. Jeg har taget Deres råd og hentede de andre forsyningsselskaber De nævnte, synes de lyd. Ikke fundet nogen infektioner, at jeg ikke se, før den endnu, men det er godt at vide, jeg har en rig og omfattende arsenal af anti-malware forsyningsvirksomheder, jeg har til rådighed. [Kryptering er min forte så jeg ved lige så godt som de fleste, at man aldrig kan være 100% sikker!] Anyway, Thanks a lot for rådgivning & anbefalingerne. ![]() LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol jeg bare bruge kasperski
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Canon MP210 lavniveau-mode | phqinhippy | Digital Imaging & Printere | 0 | 16 juni 2009 14:02 |
| Indstille din kvalifikationsniveau og Vis på Bruger Post Info | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 14 | 21. mar 2009 09:09 |
| Core 2 Duo fare temperatur? | mxmad32 | CPU, bundkort og RAM | 7 | 17 januar 2008 11:39 |
| Hosting med topniveau support? | Cobalt | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17 marts 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |