vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Virusten, vakoiluohjelmien & Security

Register

Suojelun taso? Riittävä?

Reply

Thread Tools
Old 24 joulukuu 2007, 17:09
Jäsen

Default Suojelun taso? Riittävä?

Hei kaikille, uusi käyttäjä.

Just mietin ...

Me ollaan aivan vainoharhainen Olen ikuisesti huolissaan tietojärjestelmien turvallisuus ja haluaa.

Olen tällä hetkellä aikavälillä (on asennettu) melkoisesti haittaohjelmien torjuntaan ohjelmia.

Näitä ovat muun muassa Avira AntiVir, AVG Free, AVG Anti-Spyware, Comodo Firewall Pro, Threat Fire & Spyware Doctor (PC Tools). Myös AVG-Anti rookit vapaa-& Hi-liittimeen tämän (mitä johdetulle ja katsoa harvoin.)

Nämä ovat ristiriidassa & päivitys usein; hyvin harvoin voin havaita mitään vakavasti harmillista. Yleensä, jos olen koskaan löytää mitään on yleensä vaarattomia adware jne.

Periaatteessa mitä haluan tietää, olen vahvasti riittävästi suojattuja? On se, mitä minulla riittää?

Jos ei, mitä lisätoimia voin tehdä? (Esim. Nimetön surfaavat asiakkaalle, se antaa enemmän suojaa?)

Olen teknisesti ajattelevia joten älä pidä takaisin mitään vastausta.

Neuvonta paljon! Cheers, LB.

* Huom I'll ole kysymyksiä järjestelmän PERF. tai netto selaamisen nopeutta. Olen käyttämällä huippuluokan koneen ja melko Fat Pipe.
Old 25 joulukuu 2007, 05:29
Rahoittajien ryhmän

Tervetuloa foorumeissa!

Et voi koskaan olla 100% suojattu, mutta siinä on joitakin definates sen voi ottaa huomioon myös suojaamaan st.

Kehottaisin käyttäen adblockplus jos käytät Firefoxia. Jos käytät jotakin muuta selainta, muutos firefox.

On olemassa menetelmiä, kuten IESpyAd joka pohjimmiltaan mainoksia yli 1000 sivustoja teidän estetty luettelo, joka voi suuresti auttaa suojaamisista odottamattoman ilkivaltaisten verkkosivuilla. Voit myös muuttaa suojausasetuksia selaimesi pyytää teitä aina, kun haluavat Suorita ActiveX sisältöä, sillä ne voivat olla yhtä tappavia kuin toimintatarpeita nimettömänä. Exe.

Muutamissa ohjelmissa haluan harkittava olisi Ad-Aware, Spybot Search and Destroy, spywareblaster ja mahdollisesti CCleaner.

Lopussa päivän paras ja huonoin turvallisuusuhkaa on käyttäjän - jos olet hyvin varovaisia sen suhteen, mitä ja missä selaat, sekä lisätään turvallisuutta kuin olet, sinun on yleensä turvallista.

My System: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Emolevy:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM-muisti:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optinen asema (t):
CDRW + DVD-RW [Dual Layer]
Asia / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Jäähdytys:
Zalman CNPS9700NT
Network / Internet:
kaksi gigabit / 20MB Kaapeli
Monitor (t):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32bit
Old 25 joulukuu 2007, 06:35
Jäsen

Cheers Gaz.

(Minulla on jo Firefox)

Olen itse ollut Ad-Aware on jonkin aikaa nyt, unohti mainita.

Olen ottanut ohjettanne ja ladata muiden laitosten mainitsitte, ne näyttävät ääntä.

Ei löydy mitään infektioita, että en nähnyt ennen kuin vielä, mutta se on hyvä tietää, Minulla on runsas ja kattava Arsenal anti-haittaohjelma utilities minun hävittäminen.

[Kryptologia on minun forte joten tiedän samoin kuin useimmat, että et voi koskaan olla 100% varma!]

Joka tapauksessa, kiitos paljon neuvoja ja suosituksia.

LB.
Old 25 joulukuu 2007, 11:23
Rahoittajien ryhmän

lol i just käyttää kasperski

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Canon MP210 Matala-tilassa phqinhippy Digital Imaging & Tulostimet 0 16th Jun 2009 14:02
Set Your taitotaso ja Näytä User Post Info Hybr! D Yhteisön News & Chat 14 21. Maaliskuu 2009 09:09
Core 2 Duo vaaran tasoa lämpötila? mxmad32 CPUs, Emolevyt & RAM 7 17th Jan 2008 11:39
Hosting kanssa huipputason tukea? Koboltti Web Design, Hosting & SEO 4 17th Mar 2007 05:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.