![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikille, uusi käyttäjä. Just mietin ... Me ollaan aivan vainoharhainen Olen ikuisesti huolissaan tietojärjestelmien turvallisuus ja haluaa. Olen tällä hetkellä aikavälillä (on asennettu) melkoisesti haittaohjelmien torjuntaan ohjelmia. Näitä ovat muun muassa Avira AntiVir, AVG Free, AVG Anti-Spyware, Comodo Firewall Pro, Threat Fire & Spyware Doctor (PC Tools). Myös AVG-Anti rookit vapaa-& Hi-liittimeen tämän (mitä johdetulle ja katsoa harvoin.) Nämä ovat ristiriidassa & päivitys usein; hyvin harvoin voin havaita mitään vakavasti harmillista. Yleensä, jos olen koskaan löytää mitään on yleensä vaarattomia adware jne. Periaatteessa mitä haluan tietää, olen vahvasti riittävästi suojattuja? On se, mitä minulla riittää? Jos ei, mitä lisätoimia voin tehdä? (Esim. Nimetön surfaavat asiakkaalle, se antaa enemmän suojaa?) Olen teknisesti ajattelevia joten älä pidä takaisin mitään vastausta. Neuvonta paljon! Cheers, LB. ![]() * Huom I'll ole kysymyksiä järjestelmän PERF. tai netto selaamisen nopeutta. Olen käyttämällä huippuluokan koneen ja melko Fat Pipe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tervetuloa foorumeissa! Et voi koskaan olla 100% suojattu, mutta siinä on joitakin definates sen voi ottaa huomioon myös suojaamaan st. Kehottaisin käyttäen adblockplus jos käytät Firefoxia. Jos käytät jotakin muuta selainta, muutos firefox. On olemassa menetelmiä, kuten IESpyAd joka pohjimmiltaan mainoksia yli 1000 sivustoja teidän estetty luettelo, joka voi suuresti auttaa suojaamisista odottamattoman ilkivaltaisten verkkosivuilla. Voit myös muuttaa suojausasetuksia selaimesi pyytää teitä aina, kun haluavat Suorita ActiveX sisältöä, sillä ne voivat olla yhtä tappavia kuin toimintatarpeita nimettömänä. Exe. Muutamissa ohjelmissa haluan harkittava olisi Ad-Aware, Spybot Search and Destroy, spywareblaster ja mahdollisesti CCleaner. Lopussa päivän paras ja huonoin turvallisuusuhkaa on käyttäjän - jos olet hyvin varovaisia sen suhteen, mitä ja missä selaat, sekä lisätään turvallisuutta kuin olet, sinun on yleensä turvallista.
|
| |||
| |||
| Cheers Gaz. (Minulla on jo Firefox) Olen itse ollut Ad-Aware on jonkin aikaa nyt, unohti mainita. Olen ottanut ohjettanne ja ladata muiden laitosten mainitsitte, ne näyttävät ääntä. Ei löydy mitään infektioita, että en nähnyt ennen kuin vielä, mutta se on hyvä tietää, Minulla on runsas ja kattava Arsenal anti-haittaohjelma utilities minun hävittäminen. [Kryptologia on minun forte joten tiedän samoin kuin useimmat, että et voi koskaan olla 100% varma!] Joka tapauksessa, kiitos paljon neuvoja ja suosituksia. ![]() LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol i just käyttää kasperski
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Canon MP210 Matala-tilassa | phqinhippy | Digital Imaging & Tulostimet | 0 | 16th Jun 2009 14:02 |
| Set Your taitotaso ja Näytä User Post Info | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 14 | 21. Maaliskuu 2009 09:09 |
| Core 2 Duo vaaran tasoa lämpötila? | mxmad32 | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 17th Jan 2008 11:39 |
| Hosting kanssa huipputason tukea? | Koboltti | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17th Mar 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |