![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, de nieuwe gebruiker. Just me af ... Me helemaal paranoïde Ik ben eeuwig bezorgd over computerbeveiliging en dergelijke. Ik heb op dit ogenblik lopen (hebben geïnstalleerd) nogal wat anti-malware programma's. Deze omvatten Avira AntiVir, AVG Free, AVG Anti-Spyware, Comodo Firewall Pro, Threat Fire & Spyware Doctor (PC Tools). Ook AVG Anti-rookit gratis & Hi-aansluiting deze (die ik en neem een kijkje zelden.) Deze worden uitgevoerd & update frequent; zeer zelden kan ik er iets ernstig ongewenst. Algemeen, Als ik ooit vinden wat het is meestal ongevaarlijk adware enz. In principe wat ik wil weten is, ben ik sterk genoeg beschermd? Is wat ik heb voldoende? Zo niet, welke verdere stappen kan ik ondernemen? (Bv. Anoniem surfen cliënt, zou hij meer bescherming?) Ik ben technisch minded dus niet houden met alle reacties. Advies zeer gewaardeerd! Cheers, LB. ![]() * NB Ik heb geen problemen met systeem perf. of netto browsen snelheid. Ik ben met behulp van een high-end machine en behoorlijk vet pijp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welkom op de forums! Je kan nooit 100% beschermd, maar er zijn een paar definates die u kunt in aanmerking nemen bij de verdere bescherming van uw pc. Ik zou adviseren het gebruik van adblockplus als u Firefox gebruikt. Als u een andere browser gebruiken, overstappen op Firefox. Er zijn methoden die in principe graag IESpyAd advertenties meer dan 1000 websites op uw lijst met geblokkeerde, die sterk kan helpen bij het blokkeren van een onverwacht kwaadaardige website. U kunt ook uw beveiligingsinstellingen in uw browser u vragen iedere keer dat u wilt ActiveX-inhoud, zoals deze kunnen worden net zo dodelijk als een anonieme draaien. Exe. Een aantal programma's zou ik de installatie zou worden van Ad-Aware, Spybot Search and Destroy, SpywareBlaster en eventueel CCleaner. Aan het eind van de dag, de beste en slechtste veiligheid is de gebruiker - als u heel voorzichtig zijn over wat en waar je bladeren, samen met extra beveiliging, zoals u hebt, zul je meestal veilig.
|
| |||
| |||
| Cheers Gaz. (Ik heb al gebruik Firefox) Ik heb eigenlijk had Ad-Aware in voor een tijdje nu, vergat te vermelden. Ik heb genomen van uw advies en gedownload van de andere nutsvoorzieningen u zei, ze lijken geluid. Niet gevonden eventuele infecties die ik niet zie voor als nog van, maar het is goed om te weten Ik heb een rijke en uitgebreide arsenaal van anti-malware utilities op mijn beschikking. [Cryptologie is mijn forte dus ik weet net zo goed als de meeste die je kan nooit 100% veilig!] Hoe dan ook, Bedankt voor het advies en de aanbevelingen. ![]() LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol i just gebruik kasperski
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Canon MP210 Laagactief modus | phqinhippy | Digital Imaging & Printers | 0 | 16 jun 2009 14:02 |
| Stel je vaardigheden en Toon in User Post Info | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 14 | 21 mrt 2009 09:09 |
| Core 2 Duo gevaar temperatuur? | mxmad32 | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 17 Jan 2008 11:39 |
| Hosting met top-level support? | Kobalt | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 17 mrt 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |