![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, ny bruker. Bare lurer ... Me blir ganske paranoid jeg evig bekymret over datasikkerhet og liker. I dag kjøres (installert) ganske mange anti-malware-programmene. Disse inkluderer Avira AntiVir, AVG Free, AVG Anti-Spyware, Comodo Firewall Pro Threat Fire & Spyware Doctor (PC Tools). Også AVG-Anti rookit free & Hi-jack dette (som jeg kjøre og ta en titt sjelden.) Disse kjøres & oppdatere ofte, svært sjelden kan jeg oppdage noe alvorlig untoward. Vanligvis hvis jeg finner noe det vanligvis harmløs adware osv. Utgangspunktet hva jeg vil vite er, er jeg sterkt nok beskyttet? Er det jeg har fått nok? Hvis ikke, hva videre fremgangsmåten kan jeg ta? (Eg Anonym surfing klient, vil det gi mer beskyttelse?) Jeg er teknisk tenkende så ikke hold tilbake med alle svar. Råd mye verdsatt! Cheers, LB. ![]() * NB Jeg vil ikke ha noen problemer med systemet perf. eller netto surfer hastighet. Jeg bruker et avansert maskin og ganske fett pipe. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Velkommen til forumet! Du kan aldri være 100% beskyttet, men det er noen definates som du kan ta i betraktning når ytterligere beskytte PCen. Jeg vil råde bruker adblockplus hvis du bruker Firefox. Hvis du bruker en annen nettleser, bytte til Firefox. Det finnes metoder som IESpyAd som i utgangspunktet annonser over 1000 nettsider til dine blokkerte liste, som kan mye hjelp blokkerer uventet ondsinnet nettsted. Du kan også endre sikkerhetsinnstillinger i nettleseren din for å spørre deg hver gang du ønsker å kjøre ActiveX-innhold, ettersom disse kan være like dødelig som kjører en anonym. Exe. Noen programmer vil jeg vurdere å installere ville være ad-aware, Spybot Search and Destroy, spywareblaster, og muligens CCleaner. På slutten av dagen, de beste og verste sikkerhetstrussel er brukeren - hvis du er veldig forsiktig med hva og hvor du surfer, sammen med ekstra sikkerhet som du har, vil du normalt være trygg.
|
| |||
| |||
| Cheers Gaz. (Som jeg allerede bruker Firefox) Jeg har faktisk hatt Ad-Aware i en stund nå, glemte å nevne. Jeg har tatt ditt råd og lastet ned den andre verktøy du nevnte, de synes lyden. Ikke funnet noen infeksjoner som jeg ikke se før som ennå, men det er godt å vite jeg har en rikelig og omfattende Arsenal av anti-malware-verktøy til min rådighet. [Cryptology er min Forte så jeg kjenner og som de fleste at du kan aldri være 100% sikker!] Allikevel, takk for råd og anbefalinger. ![]() LB. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol jeg bare bruke kasperski
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Canon MP210 lavt nivå modus | phqinhippy | Digital Imaging & Skrivere | 0 | 16 juni 2009 14:02 |
| Still ditt ferdighetsnivå og Vis Bruker Innlegg Info | Hybr! D | Community News & Chat | 14 | 21 mars 2009 09:09 |
| Core 2 Duo fare nivå temperatur? | mxmad32 | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 17 januar 2008 11:39 |
| Hosting med toppnivået support? | Kobolt | Web Design, hosting & SEO | 4 | 17 mars 2007 05:36 |
| Thread Tools | |
| |