![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej jag verkar ha samma problem Re: C: \ Program Files \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan Kan ni hjälpa till? |
|
| |||
| |||
| Flyttade till ny tråd Välkommen till TCF. Vi kommer att behöva se en HijackThis log till att börja med. Var noga med att se Guide för att fästa loggarna till en tjänst Tack. Hämta HijackThis på skrivbordet. Dubbelklicka på den fil du just laddat ned. Klicka på "Installera"Knappen för att installera. Den kommer som standard installeras till katalogen -- C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis Jag ber er att inte ändra standardinställningarna installera plats. Efter installation, HijackThis bör öppna för dig. Nästa klicka på "Har en av datorn och spara en loggfil " knappen. HijackThis kommer att skanna och sedan en logg kommer att öppna i Anteckningar. I det övre vänstra av notepad fönstret klicka på "File" > "Spara som" namn det HijackThis och sedan spara den till Desktop. Spara log som ett textmeddelande (. txt-Fil) eller. Logga Göra INTE bifoga MS-Word . DOC filer kommer de inte att titta på! I ditt inlägg lägger log som en Anslutningskrav. * Har du inte HijackThis fastställa något ännu. Det mesta av vad man anser kommer att vara ofarliga eller till och med nödvändig. ** Använd inte analysera denna knapp. Det slutsatser är farliga om misstolkas. Guide för att fästa loggarna till en tjänst |
|
| |||
| |||
| Jag har installerat kapa detta och säger att det är igång men jag har cant se det |
|
| |||
| |||
| Är HijackThis ikon på skrivbordet? Om så dubbelklicka på den och välj Har en av datorn och spara en loggfil När skanningen är gjort en logga kommer att dyka upp i Anteckningar. Sätt att logga in nästa post. Eller leta i C: \ Program Files \ Trend Micro \ HijackThis och det bör finnas ett textdokument i det som är den logga vi behöver. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälp behövs med Trojan.vundo.h (virtumonde) + loggfiler och SS | Jasperbak nl | Virus, spionprogram och säkerhet | 32 | 22 januari 2009 05:48 |
| Vinn 2000Pro har 2 katalogen Program | jensen1328 | Windows-operativsystem | 2 | 7 juni 2008 12:05 |
| Konvertera. Mov (Quicktime) filer till. Avi-filer? | Kona1984hawaii | Multimedia & Codecs | 9 | 3 mars 2008 12:58 |
| C: \ Program \ Common Files \ dllhost.exe infrected med Win32/Hupigon.MN trojan | Ancodi | Virus, spionprogram och säkerhet | 13 | 17 november 2007 02:49 |
| Win32.Poison.k Trojan | casselle | Virus, spionprogram och säkerhet | 7 | 22 oktober 2007 01:28 |
| Thread Tools | |
| |