![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle, Jeg har været leder i registreringsdatabasen rengøring programmer og jeg tænkte, om nogen kan give mig nogle råd om, hvor godt de virker, før jeg bruger pengene til at købe en. Her er linket til den ene, at im ser på, hvis nogen kunne hjælpe mig, at ville være awesome! http://dacure.regfix.hop.clickbank.net/ Tak DC |
|
| |||
| |||
| Ikke går DER !!!!!!!!!!!!!!: D sorry gjorde ikke ensbetydende med at råbe:) som en techie af mine venner sagde, du kan lige så godt tage en hammer til din pc |
|
| |||
| |||
| tak for svaret! Jeg plejer genere med sådanne programmer mere:) |
|
| |||
| |||
| Helt ærligt, de er ikke pengene værd Der vil ikke være nogen fordel at rydde op i registreringsdatabasen Hvis du kører XP det gør et temmelig godt stykke arbejde med at holde det sorteret |
|
| |||
| |||
| helt enig med BM ....:) den eneste registreringsdatabasen app jeg bruger kaldes ntregopt ..... det ikke rører nogen af registreringsdatabasen, det blot går igennem og komprimerer det, at fjerne alle de tomme mellemrum mellem tasterne, der er blevet tilføjet / slettet i tidens løb. Det forbedrede min boot op med omkring 30 sekunder. Men så vidt faktiske registreringsdatabasen rengøring går, at der skal gøres i hånden, og af en person, der er uddannet i det. Bruge penge på den ene er lige tossing det væk. Er der en specifik grund du er bekymret for dit registreringsdatabasen? tak v |
|
| |||
| |||
| freeware ccleaner er rart og sikkert. |
|
| |||
| |||
| Kun hvis du dont bruge fastsætte spørgsmål fanen: p |
|
| |||
| |||
| y gjorde u ansigt problemer? jeg aldrig have på XP eller Vista. |
|
| |||
| |||
| Ikke mig, men jeg har set CCleaner gøre en PC ubrugeligt: D Jeg bruger det nu og igen, men foretrækker ATF renere |
|
| |||
| |||
| ditto. CCleaner faktisk rører og manipulerer registreringsdatabasen, mens ATF ikke. Som jeg, hvorfor jeg foretrækker ATF, og hvorfor CCleaner har mulighed imidlertid fjernbetjeningen, for at gøre et pænt dyrt brevpresser ud af din maskine. :) |