![]() |
|
| |||
| |||
| Hey All, Ik was op zoek naar register schoonmaak-programma's en ik vroeg me af of iemand kan me wat advies over hoe goed ze werken voordat ik het geld om er een te kopen. Hier is de link voor degene die im kijken, als iemand me zou kunnen helpen dat zou awesome! http://dacure.regfix.hop.clickbank.net/ Bedankt DC |
|
| |||
| |||
| DON'T GO THERE !!!!!!!!!!!!!!: D sorry didnt verstaan te schreeuwen:) als een techneut vriend van me zei dat je kan net zo goed met een hamer op je pc |
|
| |||
| |||
| bedankt voor het antwoord! I wont moeite met dergelijke programma's meer:) |
|
| |||
| |||
| Honestly ze het geld niet waard Er zal geen voordeel voor opschonen van het register Als u XP it does a pretty good job houden het gesorteerd |
|
| |||
| |||
| helemaal eens met BM ....:) de enige register app gebruik ik heet ntregopt ..... het niet aanraken van het register, het slechts gaat door en comprimeert, het verwijderen van alle lege ruimtes tussen de toetsen die zijn toegevoegd of geschrapt in de tijd. Het verbeterde mijn opstart tijd met ongeveer 30 seconden. Maar wat als de werkelijke register schoonmaken gaat, dat moet worden gedaan met de hand, en door iemand die is opgeleid in. Het uitgeven van geld aan een net toss het weg. Is er een specifieke reden u zich zorgen maakt over uw register? bedankt v |
|
| |||
| |||
| freeware ccleaner is leuk en veilig. |
|
| |||
| |||
| Alleen als je niet gebruik maken van de fix problemen tabblad: p |
|
| |||
| |||
| y did u problemen? Ik heb nooit op XP of Vista. |
|
| |||
| |||
| Niet van mezelf maar ik heb gezien CCleaner maken een pc nutteloos: D Ik gebruik het af en toe, maar liever ATF schoner |
|
| |||
| |||
| ditto. CCleaner werkelijk raakt en manipuleert het register, terwijl ATF niet. Waarvan ik de reden waarom ik liever ATF, en waarom CCleaner de mogelijkheid heeft, hoe onwaarschijnlijk ook, het maken van een mooie dure papier uit uw machine. :) |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is griffie Fix any good? | lobbslobb | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 29 mrt 2009 14:34 |
| Register-editor. Back-up nodig. Veranderd Lettertypen in de Register - | pete21 | Windows besturingssystemen | 7 | 15 mrt 2009 13:32 |
| Newbie vraag over reinigingsmiddelen | ken979 | Virus, spyware & Security | 1 | 22 apr 2008 17:09 |
| Know Your Register? | Rob8UrChips | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 8 okt 2007 14:21 |
| XP-Register | DrWatson | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | De 4 april 2007 11:29 |
| Thread Tools | |
| |